• Drożdże zawierają chrom
    Chrom jest pierwiastkiem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Ma wpływ na metabolizowanie glukozy i utrzymanie go na prawidłowym poziomie. Dzięki temu pomaga hamować apetyt na słodycze. Wspomaga także przemianę tłuszczów i węglowodanów. Gdzie go znaleźć i czy istnieją przeciwwskazania do jego dodatkowej suplementacji?
  • Dziewczynka je posiłek
    Wyjaśniła to ekspert ds. żywienia dzieci Ewelina Tabaczar. Powiedziała też, jakie przekąski powinny dostawać dzieci.
  • Mężczyzna trzyma sztućce
    O tym, dlaczego apetyt oszukuje tylko dorosłych i dlaczego lepiej nie kłaść się głodnym spać, rozmawiamy z Agatą Ziemnicką-Łaską, dietetykiem.
  • Otyłość
    Czym jest leptyna i gdzie się znajduje? Jaki ma związek z otyłością?
  • Apetyt
    Jesienią wzrasta nam apetyt – wynika z badań przeprowadzonych przez platformę Mixit. Częściej sięgamy po słodkie i tłuste przegryzki. Eksperci radzą co zrobić by w okresie jesienno-zimowym czuć się dobrze, czyli: nie marznąć i... nie przytyć.
  • Gosia Kępińska
    Małgorzata Kępińska jeszcze niedawno ciągle odczuwała niepohamowany głód, z powodu uszkodzenia części mózgu odpowiedzialnej za uczucie sytości podczas operacji, którą przeszła, gdy była dzieckiem. Kilka miesięcy temu poddała się specjalistycznemu zabiegowi, który ma jej pomóc zapanować nad wilczym głodem. Jak czuje się po operacji?
  • Dieta odchudzająca
    Każdy z nas chce mieć ładną i zgrabną sylwetkę. Oto 7 rad dzięki, którym poprawisz swoją figurę. Jeśli jesteś często głodny pomiędzy posiłkami, musisz uważać na spożycie węglowodanów. Słodkie przekąski najlepiej przygotować sobie samemu, wówczas wiadomo, co zawierają. W innych przypadkach zawsze czytaj skład produktów, które kupujesz i zjadasz.
  • Jak pokromić apetyt?
    Nie lubimy ciągłego ssania w żołądku, zwłaszcza kiedy jesteśmy na diecie odchudzającej. Warto więc wiedzieć, dlaczego głód pojawia się już wkrótce po posiłku? I czy można go skutecznie zaspokoić?
  • Pączek
    Coraz częściej słyszymy o uzależnieniu od cukru. Porównuje się je nawet do uzależnienia od kokainy. - Cukier to najbardziej dostępna trucizna XXI wieku - powiedziała w "Dzień Dobry TVN" psychodietetyk, Elżbieta Lange. Po czym poznać, że jesteśmy uzależnieni i jak walczyć z tym nawykiem? Jakie są zdrowe zamienniki cukru?
  • Jęczmień
    Obniża poziom cukru we krwi, zapobiega otyłości, chroni przed chorobami serca – jęczmień. To dobrze nam znane, ale często pomijane w codziennym menu, zboże według dietetyków zasługuje na miano superproduktu.