• Biegaczka
    Po treningu kluczowe jest zjedzenie wartościowego posiłku. Ważne są węglowodany i białka. Służy to regeneracji mięśni oraz odbudowaniu zapasów glikogenu i energii. Co ważne, wszystkie składniki odżywcze szybko wchłoną się do zmęczonego organizmu. Nie będzie on odkładał posiłku w postaci tkanki tłuszczowej.
  • Dariusz Lipiński Fot. Darek Golik
    Nie zostanę onkocelebrytą. Rowerem, bieganiem, książką chciałbym ludziom powiedzieć: słuchajcie, życie się nie kończy w żadnym wieku i żadna medyczna diagnoza to nie wyrok - mówi Dariusz Lipiński, były poseł PO.
  • Run&Cook
    Zamierzacie rozpocząć swoją przygodę z bieganiem albo już biegacie? W takim razie to książka dla was, a nawet, jeśli nie, to i tak warto do niej zajrzeć, bo ciekawych przepisów w niej nie brakuje.
  • Jogging
    Bieganie jest sportem prostym, tanim i zdrowym...
  • Kobieta z mężczyzną biegają zimą
    Zima wystawia naszą motywację na próbę. Wiele osób rezygnuje z treningów w obawie przed grypą i przeziębieniem. Tymczasem ruch na świeżym powietrzu, przy niższych temperaturach nie tylko nie osłabia odporności, ale wręcz pomaga nam ustrzec się choroby.
  • Mężczyzna biega
    Smog to nienaturalne zjawisko atmosferyczne polegające na współwystępowaniu zanieczyszczenia powietrza wskutek działalności człowieka oraz niekorzystnych zjawisk naturalnych. Jak z zanieczyszczonym powietrzem radzą sobie biegacze?
  • Jaka dieta przed treningiem?
    Nie ma badań potwierdzających, w jaki sposób dana grupa krwi wpływa na trawienie poszczególnych składników odżywczych - mówi w rozmowie z dziennik.pl dietetyk Hanna Stolińska-Fiedorowicz. Wspólnie obalamy mity i potwierdzamy fakty związane z nowinkami dotyczącymi zdrowego odżywiania.
  • Jesienny spacer: smutna kobieta
    Jesień to czas, kiedy na zewnątrz robi się coraz zimniej, wieje silny wiatr, pada, a dni są coraz krótsze. Sprzyja to pogorszeniu samopoczucia. Jak umilić sobie te deszczowe jesienne dni?
  • Bieganie jesienią
    Jesień to okres, gdy wiele osób odczuwa gorszy nastrój, spadek motywacji i sił. Mobilizacja do ćwiczeń pozytywnie odbije się nie tylko na naszym zdrowiu i sylwetce, ale także samopoczuciu. Nawet 15-minutowy poranny trening, o ile wykonywany regularnie, przyniesie ogromne korzyści. Ćwiczenia na świeżym powietrzu mogą także pomóc nam uniknąć zachorowań zimą.
  • Gra w piłkę nożną
    Latem do ortopedy z ostrymi urazami (skręceniami i zerwaniami) najczęściej zgłaszają się osoby grające w piłkę nożną – ostrzega ortopeda i traumatolog z Warszawy dr Konrad Malinowski. Niektórych kontuzji można się nabawić również podczas jazdy na rowerze i biegania.