• Burger z buraka
    Mistrzowie kuchni zachęcają aby nie bać się eksperymentów z burgerowi wersją wege.
  • Buraki
    Buraki to niesamowite warzywa, które zawierają mnóstwo witamin. Jakie mają właściwości lecznicze i odżywcze? W jakiej ilości należy je jeść?
  • Sok z buraków
    To doskonałe źródło witamin i minerałów. Pomagają one zachować młody wygląd, poprawiają kondycję skóry, włosów i paznokci. Burak szczególnie polecany jest kobietom ciężarnym i w wieku rozrodczym. Dlaczego warto pić sok z buraków w okresie jesienno-zimowym?
  • Buraki
    - Buraki mają bardzo dużo wartości mineralnych - powiedział Andrzej Polan, który przygotował w kuchni "Dzień Dobry TVN" dania z burakiem w roli głównej. W menu znalazły się potrawy takie, jak: zupa z ciecierzycy z pieczonymi burakami, kopytka buraczane z sosem oraz smażony dorsz i buraki z żurawiną
  • Pieczone buraki i zupa buraczkowa
    Choć są bardzo popularne w polskiej kuchni, rzadko mówimy o ich zaletach. Amatorzy ich słodkawego smaku zyskują naprawdę bardzo wiele. Poznaj prozdrowotne właściwości buraków.
  • Sok z marchewki oczyszcza organizm
    Jest sposób na szybkie oczyszczenie organizmu z toksyn, pozbycie się nadmiaru wody oraz poprawę kondycji skóry i włosów. To regularne picie smacznych soków warzywnych. Poznaj przepis na jeden z nich.
  • Warto jeść buraki!
    Buraki są chyba najbardziej niedocenionym warzywem. Choć są tanie, łatwo dostępne, proste w przygotowaniu do jedzenia, to rzadko goszczą na naszych talerzach. A szkoda! Bo są naprawdę bardzo zdrowe.
  • Sok z buraków dobry na serce
    Zaledwie jedna szklanka tego soku pomaga obniżyć ciśnienie krwi i tym samym zapobiec groźnym skutkom nadciśnienia - miażdżycy, zawału serca i udaru mózgu.
  • Buraki na anemię
    Buraki słyną z właściwości antyrakowych - zapobiegają rozwojowi komórek nowotworowych i pomagają je zwalczyć. Dlatego warto regularnie pić koktajl z tych warzyw. Oto przepis.
  • Warto jeść buraki, bo są bardzo zdrowe
    Buraki to naturalny sposób na złą przemianę materii i grzechy polskiej kuchni: nadmiar tłuszczu, mięsa i potraw smażonych. Nie muszą być jednak podane w sposób tradycyjny. Można stworzyć z nich apetyczne przystawki i kremowe zupy naszpikowane witaminami.