Magda Frąckowiak znów kusi - w wiosennych kreacjach Simple
Kto lepiej zaprezentuje kreacje polskiej marki, niż nasz polski aniołek Victoria’s Secret? Seksowna Magda Frąckowiak została twarzą najnowszej kampanii Simple – marki stworzonej przez Lidię Kalitę i Maję Palmę. Kobieca satyna i wyrazista skóra - te dwa materiały królują w kolekcji Simple na sezon wiosna-lato 2011. Zwiewne, wzorzyste i opływowe kreacje sąsiadują z tymi monochromatycznymi, o minimalistycznym i prostym fasonie, jednak doskonale dopasowanymi do figury. Wąskie spódniczki eksponują kobiece kształty, obcisłe spodnie lub szorty podkreślają długie nogi, a głębokie dekolty wodzą na pokuszenie. Z kolei skórzana spódniczka lub sukienka to z pewnością seksowne elementy garderoby. Eteryczna kobiecość sąsiaduje z klasyką w stylu retro. Wśród barw dominuje wciąż modny – jak widać – camel, świeża biel i jeden z hitów tego sezonu – soczysta żółć. Najważniejszymi dodatkami są skórzane torby i kopertówki oraz – wielkie korale. Całość jest elegancka i wysmakowana, a jednocześnie – niezwykle kobieca. Jak wypadła w kreacjach Simple Magda Frąckowiak, której seksapil docenili nie tylko producenci legendarnej bielizny? Zobacz!