• Badanie techniczne auta
    Rząd nie lubi samochodów bez filtra DPF i już wie jak zagęścić sito kontroli, by nie dopuszczało takich aut na drogi. "By uzyskać pozytywny wynik badania trzeba będzie doposażyć pojazd w brakujący filtr" – mówi dziennik.pl Mikołaj Krupiński z Instytutu Transportu Samochodowego. A to kosztuje od ok. 2 tys. zł do 15-16 tys. zł.
  • Volkswagen passat 2.0 TDI
    DPF, czyli filtr cząstek stałych to element przeklinany przez kierowców. Stąd – mimo grożących kar – nagminne jest wycinanie tej części układu wydechowego. Niebawem to się może jednak zmienić. Posłowie .Nowoczesnej uznali, że przepisy trzeba zaostrzyć tak, by usuwanie tego elementu przestało być opłacalne. A skorzystać na tym ma środowisko naturalne...
  • Z dnia na dzień wiemy coraz więcej o zupełnie nowym aucie z fabryki Fiata w Tychach. Np. na liniach produkcyjnych spawalni pojawiło się około 150 nowej generacji robotów. Inwestycje związane z uruchomieniem produkcji szacuje się na ok. 1,4 mld zł.