• Syrenka z AMZ Kutno
    Czy wkrótce na jednej z polskich dróg będą się mogły minąć nowa syrena i nowa syrenka? To możliwe - nad reanimacją legendy polskiej motoryzacji pracują równocześnie dwa ośrodki. Jako że sporu o prawo do miana spadkobiercy nie udało się zakończyć porozumieniem, mogą powstać dwa różne auta o niemal identycznej nazwie.
  • Syrena ligea - tę wizualizację dziennik.pl otrzymał na wyłączność
    "Obie strony ratyfikowały formalną umowę o współpracy na rzecz rozwoju dwóch nowych pojazdów. FSO wspiera rozwój technologiczny i przygotowania do masowej produkcji" - mówi dziennik.pl polsko-kanadyjski projektant przemysłowy Arkadiusz Kaminski, założyciel i dyrektor generalny AK Motor Polska Sp. z. o.o.
  • Syrena ligea
    "Obie strony ratyfikowały formalną umowę o współpracy na rzecz rozwoju dwóch nowych pojazdów. FSO wspiera rozwój technologiczny i przygotowania do masowej produkcji" - wyjaśnia w rozmowie z dziennik.pl polsko-kanadyjski projektant przemysłowy Arkadiusz Kaminski, założyciel i dyrektor generalny AK Motor Polska Sp. z. o.o.
  • Polonez coupe - wizualizacja dla dziennik.pl
    Pierwszy polonez coupe z lat 80. to prawdziwa perła dla miłośników FSO - najrzadszy z seryjnie wytwarzanych polonezów. Teraz okazuje się, że jest szansa na wskrzeszenie tego auta - nad współczesnym wcieleniem już pracuje 23-letni Paweł Zarecki, Polak mieszkający we Włoszech. "Zostaliśmy zaproszeni do siedziby firmy, gdzie za kilka dni będziemy mogli przedyskutować i uzgodnić formy współpracy przy budowie" - mówi w rozmowie z dziennik.pl Zarecki.
  • Polonez 2015
    "Po dwóch projektach Alfy Romeo, zdecydowałem się stworzyć coś dla Polski - nowego poloneza. W planach mam jeszcze wersję coupe, sedan i kto wie, może nawet kombi" - mówi w rozmowie z portalem dziennik.pl Paweł Zarecki.
  • Prototypowa warszawa 210 z 1964 roku
    63 lata mijają od powstania Fabryki Samochodów Osobowych na warszawskim Żeraniu. 63 lata temu o 14:00 z taśmy produkcyjnej zjechała pierwsza Warszawa.
  • Warszawa 210 z 1964 roku
    6 listopada 1951 roku z taśm FSO zjechała pierwsza warszawa M20 - pierwszy w powojennej Polsce samochód osobowy produkowany seryjnie. Mało kto wie, że fabryka na Żeraniu miała produkować zupełnie inne auta i to zachodniego koncernu - nawet była już zawarta umowa. Jednak decyzja, która zapadła w gabinecie samego Józefa Stalina totalnie wywróciła plany władz Polski.
  • Samochód daewoo fso polonez atu plus na aukcji
    Odnaleziony po 15 latach w dawnym fabrycznym serwisie FSO w Warszawie, został wystawiony na aukcję. Nieużywany polonez atu plus ma jeszcze folię na siedzeniach. Zobacz zdjęcia znaleziska...
  • Syrena meluzyna L - najtańsza wersja nowej syrenki - to zdjęcie dziennik.pl dostał na wyłączność
    Zaprojektowana przez polskiego biznesmena z Kanady syrena meluzyna L będzie wytwarzana w Polsce. Jak dowiedział się dziennik.pl, jej najtańsza wersja będzie kosztować tyle co skoda fabia...
  • Nowa syrena, czyli AK Syrena Meluzyna S - tylko w dziennik.pl
    "Zdecydowaliśmy się sprawić Polakom mikołajkowy prezent i ujawnić wygląd nowej syreny" - przyznaje w rozmowie z dziennik.pl Arkadiusz Kaminski, założyciel i dyrektor generalny AK Motor International Corporation. Biznesmen zdradza nam pierwsze szczegóły powrotu legendy polskich dróg po podpisaniu umowy z FSO.