• Kobieta z kubkiem
    W zależności od producenta kawa zbożowa dostępna jest w różnych wersjach – granulowana, rozpuszczalna, w saszetkach lub w formie sypkiej do parzenia przez sitko. Napój można też serwować na wiele sposobów: od najprostszego zalania kawy wrzątkiem, poprzez parzenie w kawiarce lub przygotowanie z niej latte, cappuccino lub kawy mrożonej. Dobrze smakuje także z odrobiną przypraw – imbirem, kardamonem, cynamonem, goździkami czy wanilią.
  • Kawa zbożowa
    Mimo że kawa zbożowa nie zawiera kofeiny, to ma właściwości pobudzające. Dodatkowo składniki kawy zbożowej przyspieszają przemianę materii oraz ułatwiają trawienie. Jest więc polecana nie tylko osobom, które się odchudzają, mają problemy z żołądkiem czy nadciśnieniem, lecz także dzieciom, kobietom w ciąży i matkom karmiącym piersią.
  • Kawa inka
    Niektórzy nie wyobrażają sobie poranka bez aromatycznej kawy. Niestety, kofeina ma właściwości uzależniające, a poza tym może powodować kłopoty żołądkowe. Może warto byłoby zastąpić tradycyjną małą czarną kawą zbożową? Jest ona łatwo dostępna, niedroga, a poza tym bardzo zdrowa.