• Kawa
    Jeśli w trakcie ćwiczeń szybko tracisz motywację do podejmowania wysiłku albo po prostu opadasz z sił, sięgnij po kawę. Wypita przed treningiem zapobiega zbyt szybkiemu zmęczeniu fizycznemu.
  • Kawa
    Dietetycy podkreślają, że kawa rozpuszczalna to produkt znacznie bardziej przetworzony niż kawa ziarnista czy mielona. Największe wątpliwości budzi jakość ziaren, z których została przygotowana. Wytrawny kawosz nie zadowoli się także smakiem mieszanek typu 2 w 1 lub 3 w 1, które ze względu na dodatkową zawartość mleka, słodzików i substancji smakowo-zapachowych są wysokokaloryczne i mogą powodować dolegliwości żołądkowe.
  • Mrożona herbata
    Mrożona herbata to najlepszy sposób na orzeźwienie podczas upalnych dni. Przygotowana samodzielnie jest nie tylko smaczna, lecz także zdrowa i niskokaloryczna. Nie zawiera bowiem szkodliwych konserwantów oraz substancji słodzących. Jej przygotowanie wymaga trochę czasu, jest jednak bardzo proste.
  • Kobieta pijąca kawę w czasie treningu fitness
    Jak podają badacze Uniwersytetu Scranton, najpopularniejszym postanowieniem czynionym 1 stycznia jest utrata wagi. Niestety, aż 75% z nas porzuca ambitne zamierzenia już w przeciągu pierwszego tygodnia. Jak w nich wytrwać i pozbyć się zbędnych kilogramów?
  • Kawa
    Miłośnicy kawy nie muszą rezygnować z ulubionego napoju nawet podczas dużych upałów. Mrożona kawa smakuje równie dobrze jak tradycyjna, a w dodatku orzeźwia w gorące dni. Z dodatkiem bitej śmietany lub lodów może stanowić łatwy do samodzielnego przyrządzenia deser.
  • Kobieta pijąca kawę w czasie treningu fitness
    Do 2004 roku uznawana przez Światową Agencję Antydopingową jako środek zakazany, dziś jest powszechnie stosowana przez wyczynowców. Kofeina, bo o niej mowa, jest postrzegana jako jeden z najskuteczniejszych naturalnych specyfików pobudzających. Czy „mała czarna” równie intensywnie jak na profesjonalistów wpływa na organizmy sportowców-amatorów?
  • Para podczas treningu
    Woda to najważniejsze źródło nawodnienia organizmu. Jednak Polacy, gdy chcą się czegoś napić, najchętniej sięgają po napoje smakowe – wynika z badania PBS dla Stowarzyszenia „Woda w Domu i w Biurze”. Polacy najczęściej wybierają herbatę, ale chętnie sięgają też po soki owocowe, napoje gazowane i kawę. Jak przekonują eksperci, to woda jednak jest tym elementem jadłospisu, który powinien stanowić podstawowe źródło nawodnienia organizmu i napojem, po który powinniśmy sięgać najczęściej.
  • Kawa
    Jak wiadomo kawa dodaje energii i wspomaga przemianę materii. Jednak spożywana w dużych ilościach wypłukuje cenne mikroelementy, podwyższa poziom kortyzolu, czyli hormonu stresu oraz powoduje zakwaszanie organizmu. Czym można ją zastąpić?