• Kobieta gryzie jabłko
    Oprócz regularnego szczotkowania, nitkowania i wizyt u dentysty, dla naszych zębów bardzo ważne jest to, co jemy. Stan uzębienia jest ściśle związany ze sposobem odżywiania. Tak jak skóra i włosy są odzwierciedleniem stanu naszego organizmu, tak samo zęby pokazują kondycję organizmu. Dbanie o zęby powinniśmy rozpocząć od zawartości lodówki.
  • Agrest na zdrowie!
    Najzdrowszy i najsmaczniejszy jest właśnie teraz - w lipcu. Zajadaj się nim do woli i korzystaj z jego właściwości. Nie dość, że zapomnisz o kłopotach trawiennych, to i wzmocnisz serce, oczy, a nawet ukoisz skołatane nerwy.
  • Kolorowe warzywa
    Korzyści dla organizmu wynikające ze spożywania warzyw i owoców nie mają sobie równych. Zawierają nie tylko mnóstwo witamin i minerałów, ale także błonnika, przeciwutleniaczy i antyoksydantów. Warto również wiedzieć, że spore znaczenie ma ich kolor.
  • Ciąża
    Właściwy przebieg ciąży, rozwój malucha w brzuchu i jego zdrowie w późniejszym życiu zależy w ogromnym stopniu od diety przyszłej mamy. Nie wystarczy po prostu jeść - należy prawidłowo się odżywiać. Dbałość o odpowiednio zbilansowany jadłospis oraz bogactwo witamin i minerałów w spożywanych posiłkach powinna towarzyszyć nam już na etapie planowania dziecka. Skąd czerpać kluczowe składniki odżywcze? Kiedy je suplementować? Przyjrzyjmy się kilku mitom dotyczącym diety przyszłej mamy i podstawowych składników odżywczych, które powinny znaleźć w niej swoje miejsce.