• Dziewczynka pije sok
    Prawidłowo pracujący układ odpornościowy jest dla bakterii i wirusów naturalną barierą chroniącą przed chorobami. Dzieci, których cały organizm, w tym układ immunologiczny dopiero się rozwija, są bardziej narażone na infekcje. Dlatego należy wspomagać jego pracę i prawidłowy rozwój. Najlepszym sposobem są – według eksperta – prawidłowa dieta – bogata w witaminy A, C i E oraz ruch na świeżym powietrzu. Dzięki temu zmniejszymy ryzyko infekcji teraz – w okresie jesienno-zimowym, ale także zbudujemy podstawy zdrowia naszego malucha na przyszłość.
  • Herbata
    Pochodząca z Chin zielona herbata ma bardzo dużo zwolenników. Do jej picia przyznaje się wiele osób ze świata show-biznesu jak np. Jennifer Aniston, Lady Gaga czy Jessica Alba. Napój ten niesie ze sobą korzyści zarówno zdrowotne, jak i urodowe. Odpowiedni czas zaparzania herbaty może powodować albo pobudzenie, albo uspokojenie organizmu. Mimo wielu zalet, zielona herbata ma też swoje wady. Jakie i kto powinien szczególnie uważać z jej piciem?
  • Yoko Ono
    Katowiccy biznesmeni, którzy od kilku lat z powodzeniem sprzedają napój o nazwie "John Lemon", muszą zmienić jego nazwę. Wiosną tego roku zgłosił się do nich prawnik reprezentujący Yoko Ono, wdowę po Johnu Lennonie.
  • Woda z limonką i miodem
    Coraz więcej napojów izotonicznych pojawia się na półkach sklepowych. Producenci tego typu produktów korzystają z faktu, iż aktywność fizyczna, bieganie i bycie "fit" są w ostatnim czasie bardzo modne.
  • Kampania napoju energetycznego Tiger
    Dłoń z wystawionym środkowym palcem, w znanym wszystkich wulgarnym geście, przewiązanym czerwoną wstążką. I do tego hasło: "1 sierpnia dzień pamięci", a poniżej: "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie". To element kampanii, którą właściciel marki napoju energetycznego Tiger prowadzi w serwisie Instagram. Rozpętała się burza. Firma przeprosiła, ale internauci nawołują do jej bojkotu. Zareagowało także Muzeum Powstania Warszawskiego.
  • Upał
    Odpowiednie nawodnienie, zwłaszcza latem, jest bardzo ważne dla naszego organizmu, a odwodnienie na poziomie 15-20 proc. stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia. Powinniśmy pić głównie wodę, którą należy dostarczać do organizmu systematycznie, w małych ilościach, ale często – podkreśla dietetyk medyczny Sandra Ataniel.
  • Szklanka wody
    Pragnienie jest oznaką, że mamy w organizmie za mało wody. Dlatego to ona właśnie jest idealna, aby je ugasić. Trudno o lepszy napój.
  • Kobieta na plaży pije zimny napój
    Sezon urlopowy to czas kiedy szczególnie folgujemy sobie z jedzeniem oraz wypijamy duże ilości zimnych, słodzonych napojów. Rzecz tyczy się nie tylko napojów gazowanych czy drinków, ale również z pozoru ich zdrowszych zamienników. Dentyści doradzają, na co lepiej uważać, aby z wakacji nie wrócić z próchnicą.
  • Dzbanki z wodą z owocami
    Dobra alternatywa dla zwykłej wody w upalne dni. Sporządzona samodzielnie może być dodatkowo bardzo zdrowa. Dietetyk Aneta Łańcuchowska-Jeziorowska radzi, jak wykorzystać letnie owoce do sporządzenia wody smakowej.
  • Koktajl bananowy
    Pożywny i pobudzający, a dodatkowo, zrobienie go nie zajmuje dużo czasu. Mowa o energetycznym koktajlu na dzień dobry. Napój świetnie zastępuje pierwsze śniadanie, kiedy się spieszysz. Przygotowanie go zajmuje o wiele mniej czasu niż zrobienie kanapek.