• Woda gazowana
    Odpowiednie nawodnienie sportowców jest niezwykle ważnym czynnikiem do utrzymania wytrzymałości podczas treningu, który także zmniejsza ryzyko urazów. Zapotrzebowanie na płyny jest zależne od wielu elementów: rywalizacji, adrenaliny, temperatury, tempa oraz długości treningu.
  • Kobieta w ciąży pije wodę
    Odpowiednie nawodnienie w czasie ciąży i karmienia jest kluczowe zarówno dla zdrowia matki, jak i rozwoju dziecka. Jak wynika z najnowszych badań, wiedza kobiet w ciąży i matek karmiących piersią na temat nawodnienia jest niepokojąco niska. Ponad 60% kobiet nie jest świadomych tego, jak ważne jest odpowiednie nawodnienie w tym szczególnym okresie. Aż połowa z nich popełnia prosty błąd – wypija za mało wody. Ponieważ świadomość dotycząca nawodnienia wśród kobiet ciężarnych i karmiących jest wciąż niska, potrzebne jest prowadzenie szerokiej edukacji w tym zakresie.
  • Woda z cytryną i limonką
    Na nasze samopoczucie ogromny wpływ ma odpowiednie nawodnienie organizmu. Dlaczego jest tak ważne? Picie dużych ilości wody wspomaga m.in usuwanie toksyn z organizmu, utrzymanie właściwej równowagi witamin, minerałów i elektrolitów oraz utrzymanie właściwej gęstości krwi. Najlepsze nawodnienie uzyskuje się wypijając co godzinę szklankę wody.
  • Jak nawodnić organizm?
    Wiadomo, że latem trzeba dużo pić, bo jest gorąco. Ale jesień i zima to sezon grzewczy, powietrze w domu jest suche, w biurze – jeszcze bardziej, bo cały czas chodzi klimatyzacja. Trzeba się więc nawadniać, a sposobem na to jest nie tylko woda.
  • Rodzic podaje dziecku wodę
    Wiele dzieci nie jest odpowiednio nawodnionych, a jeśli wypijają płyny, to często są one niewłaściwe – alarmują specjaliści. Zaledwie 35 proc. matek maluchów w wieku 6-8 lat wie, ile ich pociechy powinny wypijać wody i innych płynów – wykazał sondaż TNS Polska.
  • Kubek herbaty
    Prawidłowo nawodniony organizm to podstawa dobrego samopoczucia. Pijąc odpowiednie ilości płynów nie tylko mamy więcej energii, ale także poprawia się wygląd naszej skóry, która staje się bardziej miękka i świetlista. Woda wpływa także na nasz metabolizm, który dzięki niej znacznie lepiej funkcjonuje. Uzupełnianie zasobów organizmu w płyny jest szczególnie ważne w przypadku osób prowadzących aktywny tryb życia.
  • Orzeźwiająca woda z ogórkami
    Latem, gdy za oknem mocne słońce, łatwo o odwodnienie. Dlatego zadbaj o to, by wypijać niezbędną porcję płynów. Dowiedz się, ile wody potrzebuje twój organizm.
  • Dziecko
    Maluchy dość kiepsko znoszą wysokie temperatury. Warto wiedzieć, jak o nie zadbać, by mogły zdrowo cieszyć się latem.
  • Spożywanie wody podczas treningu
    Wysiłek fizyczny jest czynnikiem wpływającym na zmniejszenie zawartości wody w organizmie. Jeśli nie uzupełnimy powstałych braków, sprawność naszego organizmu spadnie.