• Kobieta myje okno
    Powszechnie wiadomo, że codzienne ćwiczenia poprawiają sylwetkę oraz sprawność fizyczną. Co jednak jeśli ktoś nie lubi chodzić na siłownię lub biegać, a chce spalić trochę kalorii? Jak się okazuje, można to zrobić za sprawą np. wykonywania obowiązków domowych, spacerów, odpowiedniego odżywiania się, a nawet uśmiechania się.
  • Rowerek treningowy
    Na spalanie kalorii wpływa wiele czynników i przede wszystkim rodzaj aktywności fizycznej oraz intensywność treningu. Sprawdziliśmy ile kalorii może spalić kobieta o masie ciała równej 60 kg i mężczyzna o masie ciała równej 80 kg, uprawiając dany sport w czasie 60 minut.
  • Kobieta je baton muesli
    Chłonie wodę, zapobiega miażdżycy, pochłania metale ciężkie oraz szkodliwe metabolity, dba o poziom glukozy we krwi, wpływa pozytywnie na rozwój prawidłowej mikroflory w jelitach, wspomaga proces odchudzania – to tylko nieliczne z wielu zalet, które ma błonnik pokarmowy.
  • Sól himalajska
    Te naturalne suplementy diety w ostatnim czasie są bardzo chętnie kupowane. Podobno ich działanie ma zbawienny wpływ na zdrowie, wspomaga odchudzanie i sprawia, że jesteśmy szczęśliwsi. No właśnie podobno...
  • Talerz dla osób na diecie
    Jak racjonalnie chudnąć? Czy wystarczy odstawienie cukru, czy konieczny jest większy wysiłek? Kucharz Giancarlo Russo jest w trakcie terapii odchudzającej, która ma go przygotować do nadchodzącej operacji. W ciągu 4 tygodni schudł aż 11 kg.
  • Wakacyjne menu
    Jak sprawić, by szczupła sylwetka nie stała się tylko wakacyjnym wspomnieniem? Pod lupę bierzemy 5 najczęstszych urlopowych grzechów żywieniowych. Dowiedz się, czy diety cud działają, kiedy ryba z kurortu jest zdrowa oraz jakimi przysmakami zastąpić gofry i lody. Ekspert radzi.
  • Anoreksja
    Coraz więcej młodych Polaków cierpi na anoreksję, czyli jadłowstręt psychiczny. Szacuje się, że problem ten dotyczy już 2 proc. młodych dziewcząt, a nierzadko też chłopców. Do 20 proc. chorych na anoreksję podejmuje próby samobójcze.
  • Cheat meal
    Zgodnie z definicją „cheat meal” (oszukany posiłek) to dawka kalorii i składników odbiegających od codziennego wzorowego jadłospisu. Jest popularny nie tylko wśród osób chcących zrzucić zbędne kilogramy, ale także wśród trenerów. Ale czy w rzeczywistości możesz oszukać siebie i swój organizm? Ewa Kurowska – dietetyk i ekspert kampanii Wybieram Siebie, podpowiada, jak cieszyć się niekoniecznie idealnym zdrowotnie posiłkiem, aby nie uczynić szkody dla organizmu.
  • Dieta w biurze
    Godziny spędzone za biurkiem, stres, nieregularna dieta uczucie bycia w ciągłym niedoczasie. Aby przy takim trybie życia cieszyć się nienaganną sylwetką i dobrym zdrowiem, należy wdrożyć 6 podstawowych zasad, które uchronią przed problemami. Wskazówki dla wszystkich tych, którzy spędzają długie godziny w biurze przygotowała dietetyk Paulina Buraczewska, ekspertka Kreacji Ciała.
  • Rozmowa matki z córką
    Mamo, jestem zbyt gruba! Wszystkie koleżanki w klasie są szczuplejsze ode mnie! – jeśli nie raz słyszałaś z ust swojej pociechy takie sformułowania, to znak, że twoja nastoletnia córka zaczęła zwracać uwagę na swoją wagę. Odchudzanie nastolatków to temat, który nie bez powodu budzi liczne wątpliwości. Jak rozmawiać o wadze z dorastającą córką? Podpowiada Paulina Buraczewska, dietetyk, ekspert Kreacji Ciała.