• Grillowany łosoś z warzywami
    Dr Lucilla Titta to specjalistka w dziedzinie żywienia i koordynatorka projektu SmartFood w Europejskim Instytucie Onkologicznym w Mediolanie, która wspólnie z dziennikarką Elianą Liotta - napisała książkę "Dieta Smartfood".
  • Niemowlę je posiłek
    Aż 61 proc. niemowląt przed 5. miesiącem życia jest źle karmionych, ponieważ ma niewłaściwie, niezgodnie z zaleceniami rozszerzoną dietę – zaalarmowali eksperci, powołując się na najnowsze ogólnopolskie badania.
  • Grillowane owady
    Kuchnia dla odważnych? Wcale nie! Nawet Unia Europejska zachęca do jedzenia owadów. Badania wykazały, że może to mieć bardzo pozytywny wpływ na środowisko. Za jadalne uznaje się bowiem ponad 2000 gatunków. Ich hodowla jest ekonomiczna i niedroga. Owady są doskonałym, alternatywnym źródłem białka i bogactwem wapnia oraz minerałów. Wbrew pozorom… są też smaczne! Pamiętajcie jednak, by próbować owadów ze sprawdzonego źródła.
  • Kuchnia azjatycka
    - Proponowałabym oczyścić swój organizm po okresie zimowym - podkreśliła dietetyk. Jak to zrobić? Powiedziała o tym w "Dzień Dobry TVN" Aneta Łańcuchowska.
  • Owoce i warzywa
    Polacy wciąż jedzą zbyt mało warzyw i owoców. Promowaniu i budowaniu właściwych postaw służyć ma szósta edycja kampanii edukacyjnej "5 porcji warzyw, owoców lub soku". Program realizowany jest przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków.
  • Kobieta ziewa
    Brak słońca, dieta uboga w cenne dla organizmu minerały, brak witamin – to wszystko powoduje, że organizmowi ciężko dostosować się do zmian, które niesie za sobą kolejna pora roku, dlatego nie dla wszystkich nadejście wiosny oznacza zastrzyk energii i chęć do działania. Niektórzy odczuwają w tym okresie osłabienie, brak koncentracji i senność. To może być wiosenne przesilenie. Podpowiadamy, jak skutecznie sobie z nim radzić i cieszyć się zdrowiem oraz dobrym samopoczuciem.
  • jarmuż
    - Ma więcej wapnia niż mleko, mnóstwo antyoksydantów - powiedziała o jarmużu dietetyk i alergolog dr Danuta Myłek. Jakie zawiera witaminy i kto powinien go jeść?
  • Śniadanie
    Choć świadomość Polaków na temat roli właściwej diety w życiu w ciągu ostatnich lat systematycznie rośnie, wielu z nas wciąż nie zdaje sobie sprawy, na jak wiele aspektów oddziałuje nasze odżywianie. Jak się bowiem okazuje, prawidłowo zbilansowany jadłospis wpływa m. in. na proces gojenia ran. Dlatego też warto o nim pomyśleć już na kilka miesięcy przed planowanym zabiegiem ortopedycznym.
  • Trening w domu
    - Przede wszystkim nie możemy wyjść na trening na czczo - powiedziała dietetyk Justyna Mizera. Kiedy możemy wypić jedynie kawę z olejem kokosowym, a kiedy powinniśmy przygotować sobie koktajl dostarczający węglowodany i tłuszcze?
  • Dziewczynka je posiłek
    Wyjaśniła to ekspert ds. żywienia dzieci Ewelina Tabaczar. Powiedziała też, jakie przekąski powinny dostawać dzieci.