• Jedz dla zdrowia
    Nie tylko fit dieta to dobry powód, aby sięgnąć po nowalijki. Wiele z pojawiających się i latem warzyw oraz owoców ma prozdrowotne działanie także dla zdrowia zębów i dziąseł. Duża w tym zasługa m.in. znajdujących się w nich mikro- i makroelementów, a także właściwości myjących, jakie mają warzywa i owoce w surowej postaci. Co warto jeść w DUŻYCH ilościach?
  • 1. Jesz za rzadko
    Zamiast się załamywać, zobacz, czy nie masz na sumieniu błędów, które często popełniamy w czasie odchudzania.
  • Otyła kobieta
    Na świecie żyje 600 milionów ludzi cierpiących na otyłość. To dane podsumowujące 20 lat badań nad otyłością, prowadzonych w 195 krajach. Dane są alarmujące. Przytacza je "The New England Journal of Medicine".
  • Pizza
    Choć brzmi to dość nieprawdopodobnie, ale jedzenie typu „fast food” nie musi być ani kaloryczne, ani niezdrowe... Wręcz przeciwnie - może stanowić element prawidłowo zbilansowanej diety! Jednak umieszczając tortille czy hamburgery w codziennym menu trzeba pamiętać o kilku prostych zasadach.
  • Bób z pomidorami, boczkiem
    Wiosna i lato to pory roku, kiedy możemy w pełni cieszyć się z dobrodziejstw natury. To właśnie w tym czasie na naszych stołach goszczą uwielbiane przez wszystkich warzywa: bób, szparagi czy młode ziemniaczki. Ale to nie wszystko! Zobaczcie co jeszcze może znaleźć się w waszym jadłospisie w te ciepłe miesiące i postawcie na odżywianie sezonowe!
  • Czereśnie
    Wiosna i lato to pory roku, kiedy możemy w pełni cieszyć się z dobrodziejstw natury. To właśnie w tym czasie na naszych stołach goszczą uwielbiane przez wszystkich owoce: truskawki, czereśnie i maliny. Ale to nie wszystko! Zobaczcie co jeszcze może znaleźć się w waszym jadłospisie w te ciepłe miesiące i postawcie na odżywianie sezonowe!
  • Zajadaj się truskawkami ZDROWO!
    Sezon na truskawki w Polsce jest dość krótki. Dobrze z niego skorzystaj, a skorzysta na tym twoje zdrowie i uroda. Truskawki są bombą witamin i mają wiele udowodnionych naukowo prozdrowotnych właściwości. Zobacz, dlaczego warto objadać się tymi owocami.
  • Witaminy
    Większość preparatów witaminowych i mineralnych po spożyciu nie wchłania się do organizmu; przykładowo przyswajalność witaminy C z tabletki wynosi najwyżej kilkanaście procent, z kolei jabłka ok. 90 proc. - mówi dr Tomasz Podgórski z Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu.
  • Jakie są zasady przechowywania żywności?
    Nie tylko dla zachowania wartości odżywczych pożywienia, ale i po to, by zagwarantować bezpieczeństwo, warto wiedzieć, jak przechowywać jedzenie. Dzięki temu można również zachować aromat produktów oraz zapobiec ich psuciu i marnowaniu.
  • Otyłe dziecko
    Około dwa 2 tysiące uczniów I klas szkół podstawowych zostanie objętych miejskim programem walki z otyłością w Sosnowcu (Śląskie) – podał Urząd Miasta. Zaplanowano badania dzieci i edukowanie rodziców.