• Siemię lniane
    Siemię lniane to małe, niepozornie wyglądające ziarenka, które zawierają więcej kwasów omega niż ryby i tran. Pozytywnie wpływają na wygląd włosów i paznokci, wspomagają prawidłowe funkcjonowanie dróg rodnych i utrzymują wzrok w dobrej kondycji. Jakie jeszcze ma zalety?
  • Jaki olej wybrać?
    Sklepowe półki uginają się pod naporem różnego rodzaju olejów. Obok popularnej oliwy z oliwek pojawiły się mniej znane oleje tj. kokosowy, konopny czy z pestek dyni. Który wybrać?
  • Zalety oleju lnianego
    Ma lekko orzechowy smak i świetnie komponuje się z sałatkami warzywnymi. Jest tłoczony na zimno z dojrzałych nasion lnu, dzięki czemu pozostaje skarbnicą cennych składników odżywczych. Zobacz jakich.
  • Kwasy omega-3 zawarte w oleju lnianym obniżają liczbę komórek rakowych
    W 1951 roku dr Johanna Budwig ogłosiła zasady leczniczej diety. Z sukcesami stosowała ją u pacjentów szpitalnych, a następnie podczas prywatnej praktyki lekarskiej, przyjmując śmiertelnie chorych pacjentów. Od 60 lat o diecie dr Budwig nie przestaje być głośno. Warto znać jej zasady.