• Orzechy na zdrowie
    Orzechy są pewnie najzdrowszą przekąską, która dostarcza cennych witamin i składników mineralnych. Dodatkowo są źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, które odpowiadają za prawidłową pracę serca i mózgu. Warto je jeść codziennie.
  • Orzechy
    W starożytności wierzono, że orzechy to rośliny magiczne, które przynoszą szczęście. Dzisiaj wiemy, że „magia” orzechów to przede wszystkim ich właściwości. Różnorodność tych darów natury sprawia, że wykorzystując je w codziennej diecie możemy spodziewać się poprawy nie tylko swojego samopoczucia.
  • Fakty i mity na temat bakalii
    Na każdym kroku spotykamy się informacjami na temat zdrowego żywienia. Wiele pojawiających się opinii o doborze odpowiedniej diety czy wpływie danych produktów na nasz organizm jest jednak sprzecznych bądź nieprawdziwych. Dlatego warto tę wiedzę uporządkować i zweryfikować. Poznaj fakty i mity o bakaliach i suszonych owocach, które powinny być nieodłącznym elementem codziennego żywienia.
  • Orzech włoski
    Jakie jeszcze mają właściwości? Ile orzechów powinniśmy jeść dziennie? Jakie zalety ma olej z orzechów włoskich?
  • Skład Nutelli został zmieniony
    Mniej kakao i orzechów laskowych? Czy rzeczywiście producenci popularnego na całym świecie kremu postanowili "odchudzić" jego skład?
  • Orzechy makadamia
    Taka prosta zmiana - zamiast kawałka mięsa garść orzechów - a zysk wielki. Jak wynika z najnowszych badań, dzięki takiej modyfikacji diety można zmniejszyć ryzyko przedwczesnej śmierci nawet o 17 proc.
  • Orzechy
    Większość z nas orzechy traktuje jako słoną przekąskę, zajadaną przed telewizorem. Tłumaczymy ich brak w diecie… kalorycznością. Często zapominamy, że orzechy są tak kaloryczne, gdyż są tłuste. I jest to bogactwo nienasyconych kwasów tłuszczowych, które obniżają poziom złego cholesterolu. Zjadając około 30 gramów, czyli garść orzechów dziennie, na pewno nie przytyjemy, za to dostarczymy swojemu organizmowi wiele dobrego. Zobaczcie jakie właściwości mają orzechy.
  • Zdrowy tłuszcz
    Tłuszcz jest najbardziej kalorycznym składnikiem naszej diety. Z tego powodu wiele osób uważa, że należy go unikać w jakiejkolwiek formie – zupełnie niesłusznie. Istnieją bowiem tłuszcze, które są dla nas niezwykle cenne.
  • Orzechy brazylijskie
    Takie zalecenia lubimy – jedz codziennie garść, czyli około 20 g, orzechów dziennie, by zapobiec przewlekłym schorzeniom.
  • Kanapka z masłem orzechowym
    Masło orzechowe, zaraz obok bekonu i pancake'ów jest najpopularniejszym przysmakiem pojawiającym się na amerykańskich stołach podczas śniadań. A jak wybrać dobre masło? Kupić je w sklepie, czy przygotować w domu?