• Szklanka wody
    Pragnienie jest oznaką, że mamy w organizmie za mało wody. Dlatego to ona właśnie jest idealna, aby je ugasić. Trudno o lepszy napój.
  • Woda z pomarańczą, limonką, cytryną, ogórkiem
    Pragnienie jest oznaką, że mamy w organizmie za mało wody. Dlatego to ona właśnie jest idealna, aby je ugasić. Trudno o lepszy napój. Woda w znacznym stopniu uzupełnia niedobory rozpuszczonych w niej pierwiastków mineralnych m.in. wapnia, magnezu, potasu i sodu.
  • Złość
    Wiele dzieci jest niewłaściwie nawodnionych - piją za mało i często niewłaściwe. Zdaniem ekspertów woda powinna stanowić 60%-80% płynów spożywanych przez dzieci. Tymczasem tylko około połowa objętych badaniem dzieci piła w ciągu ostatnich 24 godzin wodę, za to blisko 80% z nich sięgnęło w tym samy czasie po coś słodkiego do picia.
  • Rodzic podaje dziecku wodę
    Wiele dzieci nie jest odpowiednio nawodnionych, a jeśli wypijają płyny, to często są one niewłaściwe – alarmują specjaliści. Zaledwie 35 proc. matek maluchów w wieku 6-8 lat wie, ile ich pociechy powinny wypijać wody i innych płynów – wykazał sondaż TNS Polska.
  • Pijana nastolatka
    W Krakowie dziewczęta częściej sięgają po alkohol, niż chłopcy - wynika z raportu na temat uzależnień młodzieży opublikowanego przez Urząd Miasta w Krakowie. W ciągu ostatniego roku upiła się blisko co druga uczennica gimnazjum, a 11 procent dziewcząt przyznało się, że odurzyło się alkoholem w ciągu ostatniego miesiąca.
  • Woda z ogórkami
    Przed nami jeszcze kilkanaście dni lata. Pomimo że chłód daje nam się we znaki o poranku i wieczorem, to w ciągu dnia wciąż dokucza mocne słońce. Dlatego nie możemy zapominać o tym, by systematycznie nawadniać organizm. Czy wiemy jednak, jak często i w jakich ilościach powinniśmy pić wodę?
  • Najlepszy napój dla zdrowia
    Liczy się nie tylko to, co jesz w ciągu dnia, ale również, po jakie napoje sięgasz. Dietetyk radzi, co powinno się pić w ciągu dnia i jakich napojów unikać?