• Dzbanki z wodą z owocami
    Dobra alternatywa dla zwykłej wody w upalne dni. Sporządzona samodzielnie może być dodatkowo bardzo zdrowa. Dietetyk Aneta Łańcuchowska-Jeziorowska radzi, jak wykorzystać letnie owoce do sporządzenia wody smakowej.
  • Woda z cytryną
    Picie wody jest ważne i należy o tym pamiętać nie tylko w upalne dni. - Bez wody organizm sobie nie radzi i daje czasami sygnały, że tej wody jest za mało. Stąd na przykład częste bóle głowy. Często nieświadomi tego, że jest to kwestia odwodnienia organizmu, pędzimy po leki i medykamenty, bo lubimy pójść na łatwiznę, a tu wystarczy prawidłowe nawadnianie - powiedziała dietetyk Ewa Sypnik-Pogorzelska.
  • Woda
    To temat ważny nie tylko w czasie upałów. Od tego, jak nawodniamy organizm zależy zdrowie przez cały rok. Odpowiednia ilość wody każdego dnia gwarantuje również dobre samopoczucie i urodę.
  • Woda tylko do picia i mycia
    Bardzo często boimy się wody z kranu, a prawda jest taka, że zawiera ona cenne minerały oraz jest... 300 razy tańsza od wody butelkowanej. Sprawdźcie jakie są zalety jej picia oraz o czym należy pamiętać, wybierając kranówkę.
  • Ból głowy
    Nie trzeba mieć biegunki czy wrócić ze spaceru w upale, by organizm był odwodniony. Niekiedy wystarczy trening bez dostarczania organizmowi płynów albo pracowity dzień, podczas którego pijemy wyłącznie kawę. Jak rozpoznać odwodnienie?
  • Woda z cytryną i limonką
    Na nasze samopoczucie ogromny wpływ ma odpowiednie nawodnienie organizmu. Dlaczego jest tak ważne? Picie dużych ilości wody wspomaga m.in usuwanie toksyn z organizmu, utrzymanie właściwej równowagi witamin, minerałów i elektrolitów oraz utrzymanie właściwej gęstości krwi. Najlepsze nawodnienie uzyskuje się wypijając co godzinę szklankę wody.
  • Kobieta pije wodę
    Zimna woda zdrowia doda – mówi stare przysłowie. Lekarze zalecają, by pić dużo wody, zwłaszcza w cieplejsze dni. Jednak najczęściej nic nie wspominają, że nawet najczystsza i najzdrowsza woda może... zaszkodzić.
  • Ewa Chodakowska
    Woda jest każdemu potrzebna do życia, a jej regularne picie ma wiele pozytywnych skutków dla zdrowia.
  • Kobieta pijąca wodę
    Dla zdrowej cery, nerek czy właściwego trawienia powinniśmy dziennie wypijać minimum 1,5 litra niegazowanej wody. Korzyści z dobrego nawodnienia odczują także… nasze zęby. Powód? Im więcej pijemy wody, tym mniejsze ryzyko próchnicy. To szczególnie ważne latem.
  • Złość
    Wiele dzieci jest niewłaściwie nawodnionych - piją za mało i często niewłaściwe. Zdaniem ekspertów woda powinna stanowić 60%-80% płynów spożywanych przez dzieci. Tymczasem tylko około połowa objętych badaniem dzieci piła w ciągu ostatnich 24 godzin wodę, za to blisko 80% z nich sięgnęło w tym samy czasie po coś słodkiego do picia.