• logo "Wiadomości" TVP
    Telewizja Polska 1 stycznia zaprezentowała widzom nową czołówkę "Wiadomości". Niestety zamiast zachwytów nad zapowiadaną "nową jakością", pojawiają się głosy krytyki wobec niepokojącego podobieństwa nowej produkcji TVP do czołówki brytyjskiego serwisu informacyjnego ITV News. "Oczywiście, że znaliśmy tę czołówkę, podobnie jak setki innych. Inspiracji szuka się przez obserwację świata" - tłumaczy rzecznik TVP, Jacek Rakowiecki.
  • Julia Kamińska w spocie "Obywatele decydują"
    Dziennik.pl jako pierwszy opisał kontrowersje wokół spotu okołowyborczego nakręconego przez Instytut Spraw Obywatelskich. Najpierw jego udostępniania odmówiło Polskie Radio tłumacząc, że jest "obsceniczny i wulgarny", a teraz zgodnie z przeciekami, jakie dotarły do nas z komisji oceniającej spoty społeczne podobnie zdecydowała TVP.