• ryby
    Białko to podstawowy element budulcowy organizmu, szczególnie ważny dla ludzi chcących poprawić sylwetkę. Aby dieta była zbilansowana, posiłki w niej powinny składać się z węglowodanów, białka i tłuszczu. Najwięcej znajdziemy go w mięsie i rybach. Jednak białko to nie tylko drób, wołowina czy wieprzowina.
  • Siemię lniane
    Siemię lniane to małe, niepozornie wyglądające ziarenka, które zawierają więcej kwasów omega niż ryby i tran. Pozytywnie wpływają na wygląd włosów i paznokci, wspomagają prawidłowe funkcjonowanie dróg rodnych i utrzymują wzrok w dobrej kondycji. Jakie jeszcze ma zalety?
  • Łosoś
    Co wspólnego może mieć człowiek z rybą? Wydaje się że niewiele. Nie tylko na pierwszy, ale nawet na drugi i trzeci rzut oka różnimy się przecież niemal w każdym elemencie. Ale okazuje się, że właśnie rybom możemy zawdzięczać skuteczne powstrzymanie oznak upływającego czasu!
  • Grillowany łosoś z warzywami
    Osoby, które mają odpowiedni poziom magnezu, rzadziej doświadczają udaru, cukrzycy i chorób serca.
  • Łosoś
    Jak jeść zdrowo kiedy tradycyjne świąteczne menu obfituje w tłuszcze? Wbrew pozorom recepta tkwi nie tylko w umiarze.
  • Oliwa z oliwek
    W prosty sposób możesz sobie pomóc. Wystarczy, że będziesz używać takich składników jak: oliwa, pomidory, brokuły, czy tłuste ryby. Są to produkty, dzięki którym zachowasz młody wygląd skóry.
  • Pieczywo z olivadą
    Ten sposób odżywianie od lat ma dobrą prasę. Dania kuchni śródziemnomorskiej są nie tylko smaczne, ale i bardzo zdrowe. Ich właściwości doceniają pacjenci z chorobami układu krwionośnego, jak również po przejściu raka piersi.
  • Białko w diecie
    Jedni stosują ją, by stopniowo zrzucać nadliczbowe kilogramy. Dla innych jest sposobem na uniknięcie kłopotów zdrowotnych. Dieta paleo to hit ostatnich lat.
  • Sushi
    Japońska dieta może być kluczem do długowieczności? Uczeni dowiedli właśnie, że zmniejsza ryzyko przedwczesnej śmierci z powodu nowotworu, chorób serca i udaru mózgu.
  • Zdrowe tłuszcze
    Dietetycy zalecają spożywanie ryb i owoców morza przynajmniej 2 razy w tygodniu. Ale co jest ich fenomenem? Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT), a w szczególności Omega-3. Dieta korzystnie wpływa nie tylko na mózg, wzrok i serce, ale również poprawia płodność, działa odmładzająco oraz przeciwdepresyjnie. Zobacz, jak ryby i owoce morza wpływają na nasze zdrowie.