• Soki owocowe
    Sklepowe półki zapełnione są dziesiątkami rodzajów soków, nektarów i napojów owocowych. Wybór jest ogromny. Jednak wiele osób nie potrafi wskazać różnic, które je dzielą. Jak wybrać najzdrowszy produkt? Czego nie pić, na co zwrócić uwagę? Podpowiemy!
  • Dziewczynka pije sok
    Maluchy przepadają za sokami i wolą je pić zamiast wody. Czy to zdrowe?
  • Dziewczynka pije sok
    Prawidłowo pracujący układ odpornościowy jest dla bakterii i wirusów naturalną barierą chroniącą przed chorobami. Dzieci, których cały organizm, w tym układ immunologiczny dopiero się rozwija, są bardziej narażone na infekcje. Dlatego należy wspomagać jego pracę i prawidłowy rozwój. Najlepszym sposobem są – według eksperta – prawidłowa dieta – bogata w witaminy A, C i E oraz ruch na świeżym powietrzu. Dzięki temu zmniejszymy ryzyko infekcji teraz – w okresie jesienno-zimowym, ale także zbudujemy podstawy zdrowia naszego malucha na przyszłość.
  • Kobieta kupuje sok
    Skład i opakowanie wiele Ci powiedzą.
  • Soki owocowe i warzywne
    Najlepsze soki, te własnoręcznie przygotowane, mogą dostarczyć bardzo wielu witamin. Mają także liczne zalety np. sok z żurawiny podnosi poziom dobrego cholesterolu, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko chorób serca i miażdżycy. Poznaj zalety picia soków owocowych i warzywnych.
  • Odporność
    Dużymi krokami zbliża się okres jesienno-zimowy, kiedy częściej narażeni jesteśmy na różnego rodzaju infekcje i przeziębienia. W tym czasie powinniśmy zadbać o siebie szczególnie uważnie, dostarczając naszemu organizmowi niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania i walki z infekcjami dawkę witamin oraz składników odżywczych.
  • Służba Ochrony Kolei
    Prawnicy premiera potwierdzają, że MSWiA chce przekształcić Służbę Ochrony Kolei (SOK) w formację stricte policyjną - pisze "Puls Biznesu".
  • Owoce późnego lata
    Różnorodność, czyli zapewnienie naszym organizmom różnych składników odżywczych, pochodzących z różnych produktów oraz równowaga, czyli dostarczanie sobie z pożywieniem takiej dawki energii, jaką jesteśmy w stanie danego dnia spożytkować – oto dwie podstawowe zasady zdrowego odżywiania, które pozwolą nam cieszyć się dobrym samopoczuciem.
  • Dziewczynka pije sok
    Woda niegazowana powinna stanowić 60-80 proc. wypijanych napojów. A dzieci w Polsce piją jej znacznie mniej. Zbyt często sięgają za to po napoje słodkie - mówiła w czwartek prof. Halina Weker z Instytutu Matki i Dziecka podczas debaty „Woda i napoje a zdrowie dzieci".
  • Sok pomidorowy
    Konsumpcja soków jest stale zbyt niska, gdyż konsumenci nie do końca są przekonani, co do ich wartości - uważa grupa ekspertów z Czech, Litwy, Słowacji, Rumunii i Polski. W krajach tych prowadzona jest unijna kampania "Soki i musy - witaminy w smart formie", mająca na celu budowanie świadomości na temat jakości oraz wartości odżywczych soków i musów. Organizatorem kampanii jest Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS).