• Paliwo
    Nie pomogła ani akcja "Weź paragon ze sobą", ani ostrzeżenia resortu finansów. Przestępcy wciąż współpracują z nieuczciwymi pracownikami stacji paliw, aby wyłudzać podatki. A ministerstwo nie ma pomysłu, jak skutecznie ich ścigać.
  • Tory kolejowe
    Litwa, Łotwa i Estonia uzgodniły sposób rozliczania przetargów na roboty przy budowie łączącej je m.in. z Polską trasy. Bruksela nie zabierze im dofinansowania – informuje "Rzeczpospolita".
  • Kamera w studiu TV
    Dynamiczny rozwój bezpłatnej naziemnej telewizji cyfrowej zmienia układ sił na rynku TV
  • Metro
    Rada Warszawy w przyjętym w czwartek stanowisku postuluje, by komunikaty w pociągach i na stacjach II linii metra wypowiadał głos kobiecy. Komunikaty na trasie I linii metra od 1998 r. zapowiada głos lektora Ksawerego Jasieńskiego.
  • TVN tworzy nową telewizję informacyjną
    Młodzi ludzie z wielkich miast porzucają telewizję. Stacje chcą więc przyciągnąć zupełnie innych widzów. W przyszłym roku ruszy więc nowa telewizja informacyjna TVN.
  • Mamy najdroższe paliwo świecie
    Litr benzyny kosztuje nawet 5,7 zł. Koncerny naftowe mówią: nie my jesteśmy winni, lecz droga ropa, dolar i podatki. Stanowią one połowę ceny płaconej przez kierowców. Na ich obniżenie nie pozwala Polsce unijne prawo. Rząd mógłby jednak na trzy miesiące obniżyć stawkę akcyzy.
  • Dobre wieści dla kierowców. Koncerny naftowe obniżają ceny. Zdaniem analityków ten trend wkrótce przeniesie się na stacje paliw.
  • Tak koncern paliwowy uratuje polskich kierowców
    Polacy nie chcą już tankować na drogich stacjach. Wolą placówki automatyczne czy też takie, na których sklepów nie ma, za to paliwo jest tańsze. Nic więc dziwnego, że polski koncern paliwowy zwęszył zysk i otwiera ekonomiczną sieć.
  • KRRiT karze na prawo i lewo. Osiem stacji na cenzurowanym
    Przewodniczący KRRiT ukarał finansowo 8 kanałów TV. Powodem było złamanie Ustawy o rtv przez nieemitowanie w ustawowo określonych proporcjach audycji pierwotnie wytworzonych w języku polskim, europejskich czy wytworzonych przez producentów niezależnych.
  • Tak Orlen i Lotos powalczą o klienta
    Już co czwarty kierowca regularnie tankuje na stacjach oferujących niedrogie paliwa. Największe polskie koncerny zamierzają o nich zawalczyć i tworzą nowe ekonomiczne sieci.