• Siemię lniane
    Siemię lniane to małe, niepozornie wyglądające ziarenka, które zawierają więcej kwasów omega niż ryby i tran. Pozytywnie wpływają na wygląd włosów i paznokci, wspomagają prawidłowe funkcjonowanie dróg rodnych i utrzymują wzrok w dobrej kondycji. Jakie jeszcze ma zalety?
  • Dziecko trzyma lekarstwo
    - Witaminę D możemy pozyskać z trzech źródeł: diety, syntezy skórnej i preparatów - zaznaczyła Justyna Czech-Kowalska, pediatra, neonatolog.
  • Jak wzmocnić odporność?
    Każdy dorosły „łapie” średnio od dwóch do czterech infekcji rocznie. Dzieci chorują jeszcze częściej – w tym samym czasie przeziębiają się siedem, a mali rekordziści – nawet kilkanaście razy. Nie chcesz, by twój maluch zawyżał te statystyki?
  • Dziewczyna z kredkami
    Początek roku szkolnego to okres, w którym dziecko jest szczególnie narażone na zachorowania. Wiąże się to z nagłym pojawieniem się kilku czynników, które negatywnie oddziałują na układ odpornościowy, takich jak: niedosypianie, stres, zmniejszona aktywność fizyczna, nieregularne posiłki oraz zwiększenie liczby bakterii i wirusów w powietrzu. Rozpoczęcie nauki nie musi jednak oznaczać otwarcia „sezonu na choroby”. O tym, jak zadbać o odporność dziecka w tym czasie opowiada ekspert programu „Zdrowa ONA” dr Alicja Karney, pediatra.
  • Tran
    Tran to nic innego, jak olej otrzymywany z wątroby niektórych gatunków ryb bądź tkanki tłuszczowej ssaków morskich.
  • Kwasy omega-3 pomagają w nauce czytania
    Mama zmuszała cię do picia tranu w dzieciństwie? To teraz jej za to podziękuj. Naukowcy twierdzą, że odkryli niezwykły dobroczynny wpływ rybiego tłuszczu na mózg.
  • Kobieta jedząca ryby
    Związek diety ze zdrowiem nie ulega wątpliwości. Lista prozdrowotnych właściwości ryb wciąż się wydłuża. Ostatnio naukowcy dodali do niech ochronę przed nowotworami. Które rybne przysmaki jeść, by uniknąć raka?