• Natalia Kuzniecowa
    Panowie komentujący jej słowa są bardzo krytyczni w opiniach na temat wyglądu Natalii. Co mniej powściągliwi nazwali nawet sportsmenkę Godzillą...
  • Ból ramienia, kobieta na basenie
    Potrafią skutecznie przyćmić satysfakcję ze spalonych kalorii. Pojawiają się zazwyczaj w ciągu 24-48 godzin od treningu i ustępują po ok 3-5 dniach. Wiele osób myśli, że zakwasy powstają na skutek osadzenia się w mięśniach kwasu mlekowego po wzmożonym treningu. Tymczasem są wynikiem mikrouszkodzeń włókien mięśniowych.
  • Kobiece nogi
    Ćwiczenia omówił trener personalny Szymon Gaś, a zaprezentowała je dziennikarka Katarzyna Kępka. - Unikamy długotrwałego wykonywania tych samych czynności - zaznaczył Gaś w "Dzień Dobry TVN".
  • Rowerek treningowy
    Na spalanie kalorii wpływa wiele czynników i przede wszystkim rodzaj aktywności fizycznej oraz intensywność treningu. Sprawdziliśmy ile kalorii może spalić kobieta o masie ciała równej 60 kg i mężczyzna o masie ciała równej 80 kg, uprawiając dany sport w czasie 60 minut.
  • Mama ćwiczy z niemowlakiem
    Anna Dziedzic jest mamą dwóch córek, wykwalifikowaną instruktorką fitnessu i autorką książki "Fit Mom". W "Dzień Dobry TVN" Dziedzic wyjaśniła, jak dbać o ciało, aby szybko odzyskać formę po porodzie oraz wytłumaczyła, dlaczego tak ważna jest odpowiednia aktywność fizyczna jeszcze w trakcie ciąży.
  • Bieganie jesienią
    Jesień to okres, gdy wiele osób odczuwa gorszy nastrój, spadek motywacji i sił. Mobilizacja do ćwiczeń pozytywnie odbije się nie tylko na naszym zdrowiu i sylwetce, ale także samopoczuciu. Nawet 15-minutowy poranny trening, o ile wykonywany regularnie, przyniesie ogromne korzyści. Ćwiczenia na świeżym powietrzu mogą także pomóc nam uniknąć zachorowań zimą.
  • Kobieta myje okno
    Powszechnie wiadomo, że codzienne ćwiczenia poprawiają sylwetkę oraz sprawność fizyczną. Co jednak jeśli ktoś nie lubi chodzić na siłownię lub biegać, a chce spalić trochę kalorii? Jak się okazuje, można to zrobić za sprawą np. wykonywania obowiązków domowych, spacerów, odpowiedniego odżywiania się, a nawet uśmiechania się.
  • Trenig w domu
    O której porze dnia trening jest bardziej opłacalny? Zarówno poranne, jak i wieczorne ćwiczenia, mają swoje zalety. Pamiętaj, że ważniejsze od pory naszego wysiłku, są sumienność, regularność i dokładność.
  • Witamina D
    Organizm w 90 proc. pozyskuje witaminę D na drodze syntezy skórnej, która zachodzi pod wpływem promieni UVB. Niedobór tej witaminy może obniżać dyspozycję, powodować zmęczenie oraz zwiększać podatność na urazy. Jej odpowiednia ilość zapewnia osobom uprawiającym sport zwiększoną siłę, szybkość oraz moc mięśniową, a także silny i odporny na kontuzje układ kostny.
  • Madalin Giorgetta
    Mimo że Madalin Giorgetta jest certyfikowaną trenerką personalną, jeszcze całkiem niedawno nie miała pośladków, które byłby obiektem zazdrości innych kobiet. Postanowiła to jednak zmienić i opracowała własny program treningowy, który ma na celu idealne ukształtowanie pupy. O tym, że jej zalecenia, naprawdę działają, przekonuje swoje fanki, pokazując własną figurę, a konkretnie to, jak zmieniły się jej kształty w ciągu kilku miesięcy. Konto Madalin na Instagramie ma już prawie 400 tysięcy obserwujących. Dołączycie do nich...?