• Kobieta myje okno
    Powszechnie wiadomo, że codzienne ćwiczenia poprawiają sylwetkę oraz sprawność fizyczną. Co jednak jeśli ktoś nie lubi chodzić na siłownię lub biegać, a chce spalić trochę kalorii? Jak się okazuje, można to zrobić za sprawą np. wykonywania obowiązków domowych, spacerów, odpowiedniego odżywiania się, a nawet uśmiechania się.
  • Rowerek treningowy
    Na spalanie kalorii wpływa wiele czynników i przede wszystkim rodzaj aktywności fizycznej oraz intensywność treningu. Sprawdziliśmy ile kalorii może spalić kobieta o masie ciała równej 60 kg i mężczyzna o masie ciała równej 80 kg, uprawiając dany sport w czasie 60 minut.
  • Trenig w domu
    O której porze dnia trening jest bardziej opłacalny? Zarówno poranne, jak i wieczorne ćwiczenia, mają swoje zalety. Pamiętaj, że ważniejsze od pory naszego wysiłku, są sumienność, regularność i dokładność.
  • Witamina D
    Organizm w 90 proc. pozyskuje witaminę D na drodze syntezy skórnej, która zachodzi pod wpływem promieni UVB. Niedobór tej witaminy może obniżać dyspozycję, powodować zmęczenie oraz zwiększać podatność na urazy. Jej odpowiednia ilość zapewnia osobom uprawiającym sport zwiększoną siłę, szybkość oraz moc mięśniową, a także silny i odporny na kontuzje układ kostny.
  • Madalin Giorgetta
    Mimo że Madalin Giorgetta jest certyfikowaną trenerką personalną, jeszcze całkiem niedawno nie miała pośladków, które byłby obiektem zazdrości innych kobiet. Postanowiła to jednak zmienić i opracowała własny program treningowy, który ma na celu idealne ukształtowanie pupy. O tym, że jej zalecenia, naprawdę działają, przekonuje swoje fanki, pokazując własną figurę, a konkretnie to, jak zmieniły się jej kształty w ciągu kilku miesięcy. Konto Madalin na Instagramie ma już prawie 400 tysięcy obserwujących. Dołączycie do nich...?
  • Neymar
    Brazylijski piłkarz Barcelony Neymar pobił się podczas treningu w Miami z kolegą - portugalskim obrońcą Nelsonem Semedo. Do zdarzenia doszło dzień przed meczem z Realem Madryt, tzw. El Clasico, w towarzyskim turnieju w USA.
  • Bieganie
    Bieganie jest sportem prostym, tanim i zdrowym. Aby zacząć wystarczą jedynie wygodne buty, koszulka, spodenki i chęci. Uprawiać ten sport można wszędzie. Dlaczego warto biegać? Oto dziesięć powodów.
  • Letni trening
    Gorące lato nie sprzyja podejmowaniu aktywności fizycznej – a to doskwierający upał zniechęca do ćwiczeń, a to szykujemy się do urlopu, w trakcie którego planujemy głównie wylegiwać się na plaży i nie odmawiać sobie lokalnych pyszności na talerzu. Czy warto rezygnować z uprawiania sportu na czas wakacji? Oczywiście, że nie! Jak ćwiczyć z głową, gdy termometry wskazują bardzo wysoką temperaturę? Jaką formę aktywności najlepiej wybrać?
  • Kobieta ćwiczy
    Zmagamy się z wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Jednym z głównych problemów są współcześnie wady postawy i skrzywienia kręgosłupa. Warto wiedzieć, na jakie ćwiczenia powinniśmy stawiać, aby je korygować, a jakie mogą naszą wadę pogłębić.
  • siłownia
    Podczas treningu na siłowni warto pamiętać o kilku zasadach, które mogą znacznie uprzyjemnić czas spędzony na kształtowaniu naszej sylwetki nie tylko nam, ale także osobom ćwiczącym wokół nas.