• sałata dieta
    Sałata jest dostępna przez cały rok. Najzdrowsze warzywo można kupić od późnej wiosny do jesieni. Liście sałaty to bogactwo witaminy C, E, A, D, witamin z grupy B oraz kwasu foliowego. Jest jedną z najbardziej dietetycznych przekąsek - 100 g tego warzywa to zaledwie 15 kcal.
  • Banany
    O bananach często słyszymy, że są kaloryczną przekąską. Zapominamy jednak o ich cudownych właściwościach. Banan dzięki dużej zawartości cukru i błonnika doskonale nadaje się na śniadanie czy też przekąskę na trening, gdyż doda nam dużo energii. Pomaga na problemy z trawieniem i jest źródłem magnezu i potasu, a więc poprawia pamięć i koncentrację. Do czego przyda nam się skórka?
  • Witaminy
    Niezdrowy styl życia, dieta uboga w składniki odżywcze, używki i szkodliwe nawyki to główne przyczyny niedoborów witamin w organizmie. Brak witamin objawia się na różne sposoby - spadkiem odporności, dolegliwościami fizycznymi, pogorszeniem stanu skóry i włosów oraz zaburzeniami psychicznymi. Czy wiesz, jakie sygnały braku witamin wysyła twój organizm?
  • Witamina D
    Jeśli chcesz uchronić się przed Alzheimerem i demencją, zadbaj o to, by mieć witaminę D w normie. Jak wynika z najnowszych badań, jej niedobór prowadzi do chorób mózgu.
  • Zdrowe dziąsła i zęby dzięki witaminom
    Regularne przeglądy, nitkowanie, mycie zębów po każdym posiłku, czyszczenie języka - to najprostsze sposoby, na zdrowy uśmiech. Nie każdy jednak wie, że na wygląd zębów i ich wytrzymałość wpływają także… witaminy.
  • Witamina D
    Terapia ADHD nie należy do najłatwiejszych. Stąd nowe metody leczenia objawów zaburzenia przyjmowane są z dużym zainteresowaniem. Oto najnowsza propozycja psychologów z Nowej Zelandii.
  • Cytryna dobra na serce
    Jeśli chcesz mieć pewność, że twoje ciśnienie krwi będzie na właściwym poziomie, powinieneś włączyć do diety dwie witaminy - C i E. Tak wynika z najnowszych badań.
  • Czym grozi przedawkowanie witaminy C?
    W sezonie przeziębień sięgamy po nią bardzo chętnie i nie liczymy się z zalecanymi dawkami, bo... "przecież to tylko witamina C". Jak wynika z badań, nie jest całkowicie bezpieczna.
  • Sok pomarańczowy na przeziębienie i katar?
    Myślisz, że witamina C to dobry środek zapobiegający i leczący przeziębienie? Oczywiście, ale jak pokazują najnowsze badania, tylko pod jednym warunkiem. Że oprócz przyjmowania witaminy C będziesz również ćwiczyć. A z tym już może być gorzej.
  • Pamiętaj o witaminie D, zachowasz sprawniejszy mózg
    Mówi się, że witamina C chroni przed katarem. Ale kto by pomyślał, że witamina D może chronić przed chorobą Alzheimera? Takie wnioski płyną z najnowszych badań francuskiego naukowca.