• Krewetki
    Jest kilka rodzajów krewetek. Różnią się one barwą: szare, różowe i czerwone oraz wielkością: krewetki koktajlowe i tygrysie. Krewetki są doskonałym źródłem wartościowego i łatwo przyswajalnego białka. 100 g krewetek to zaledwie 18 g białka. Jednocześnie mają niską zawartość tłuszczu i są lekkostrawne. 100 gram to tylko 86 kcal. Skorupiaki zawierają witaminy z grupy B. Znajdziemy w nich również jod, wapń, selen, fluor.
  • Co powinna jeść kobieta starająca się o dziecko?
    Niedobór witamin i minerałów może mieć wpływ zarówno na próby poczęcia dziecka, jak i na bezpieczny dla mamy i dziecka przebieg ciąży. Dlatego planowanie malucha powinno zaczynać się od uporządkowania lub zmiany diety. – Organizm kobiety musi być przygotowany na ciążę, chronić go powinny witaminy i minerały. Wpływają one zarówno na poziom hormonów, rozwój dziecka, ale także na samo zapłodnienie – przekonuje dietetyk kliniczny Małgorzata Pelikan z 4Health.
  • Komar
    Nie pozwól, by owady zepsuły ci spacer w letni dzień. Dowiedz się, jak uchronić się przed komarami i kleszczami.
  • Jak uchronić się przed udarem mózgu?
    Naukowcy przyjrzeli się 14 badaniom z udziałem blisko 55 tysięcy wolontariuszy, które dotyczyły związku pomiędzy zażywaniem witamin z grupy B a ryzykiem zawału serca i udaru mózgu. Przedstawili dobre informacje.
  • Stres w pracy? Bierz suplement z witaminami z grupy B
    Wściekasz się z byle powodu, już sama obecność szefa w biurze powoduje kołatanie serca, a praca wcale ci nie idzie? I tu zaczyna się błędne koło. Czas je przeciąć, wykorzystując banalną metodę.