• Witamina C
    Od lat wiadomo, że witamina C jest silnym antyoksydantem, który zwalcza wolne rodniki, odpowiadające także za powstawanie nowotworów. Tym razem brytyjscy naukowcy sprawdzili, jak działa na komórki rakowe i chwalą się pierwszymi ustaleniami.
  • Kapusta kiszona
    - Tam jest bardzo dużo witaminy C - powiedziała o kapuście kiszonej dr Danuta Myłek, dietetyczka. Jakie jeszcze witaminy zawiera? Czy to prawda, że jest ciężkostrawna?
  • Kiszona kapusta
    Dlaczego warto jeść kiszonki? Jakie składniki odżywcze dostarczają do organizmu?
  • Rokitnik
    Dlaczego rokitnik jest tak dobry dla naszego zdrowia? - Owoce rokitnika w 100 gramach mają od 200 do nawet 600 miligramów witaminy C, więc to jest absolutny skarb - powiedziała w "Dzień Dobry TVN" Iwona Wawer z Zakładu Chemii Fizycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
  • Łosoś
    Co wspólnego może mieć człowiek z rybą? Wydaje się że niewiele. Nie tylko na pierwszy, ale nawet na drugi i trzeci rzut oka różnimy się przecież niemal w każdym elemencie. Ale okazuje się, że właśnie rybom możemy zawdzięczać skuteczne powstrzymanie oznak upływającego czasu!
  • Natka pietruszki
    Znana wszystkim witamina C słynie ze wspomagania odporności organizmu, dlatego nie możemy zapominać o niej w naszej codziennej, jesienno-zimowej diecie. Czy wiedzieliście, że wcale nie ma jej najwięcej w cytrynie i nie ma ona nic wspólnego z kwaśnym smakiem owoców? Sprawdźcie, które produkty mają jej najwięcej i… korzystajcie z jej dobrodziejstwa!
  • Co trzeba wiedzieć o witaminie C?
    Witamina C jest nam dobrze znana. Szczególnie często myślimy o niej w okresie jesieni i zimy, wraz z nadejściem chłodnych, wietrznych i deszczowych dni. Większość z nas wie, że witamina C wzmacnia odporność organizmu, uważamy, że chroni przed przeziębieniem. Ale czy naprawdę wiemy o niej wszystko?
  • Kobieta kicha
    Na początku jesieni łatwo padamy ofiarą przeziębień i grypy. Żeby się przed tym uchronić trzeba zadbać o wzmocnienie odporności. Podstawą jest dostarczenie sobie odpowiednich witamin, minerałów i tłuszczy.
  • Zdrowe tłuszcze
    Niemal wszyscy wiemy, jak dużą rolę w sporcie, także tym amatorskim, odgrywa dieta. Co ciekawe jednak, w powszechnym przekonaniu umiejętny dobór produktów spożywczych wpływa jedynie na naszą formę podczas treningu. Jak się zaś okazuje, w praktyce odpowiedni jadłospis może także ułatwić powrót do zdrowia np. po kontuzji stawu.
  • Pieczone ziemniaki z ziołami
    Ziemniaki są dostępne przez cały rok. W zależności od pory możemy cieszyć się ich wyjątkowym smakiem oraz właściwościami. Dodatkowym atutem warzywa jest możliwość przyrządzenia go na wiele sposobów. To bogactwo witaminy C oraz potasu! Dlaczego warto je jeść?