• Kobieta na zakupach
    Kobiety zarabiają coraz więcej i coraz chętniej robią zakupy w branżach dotąd postrzeganych jako męskie, czyli w motoryzacji, nieruchomościach oraz finansach. Współczesna kobieta często odpowiada za większość wydatków w rodzinie. Z kolei mężczyźni coraz lepiej radzą w branżach typowo kobiecych, czyli modzie i kosmetykach. Zmiany w zwyczajach zakupowych powinni brać pod uwagę reklamodawcy.
  • Mężczyzna
    Młodzi mężczyźni coraz więcej wydają na ubrania. 15 proc. z nich przyznaje, że interesuje się modą. Choć wciąż sektor odzieży damskiej globalnie sprzedaje więcej, to męski rośnie w szybszym tempie. Mężczyźni stawiają na jakość, choć nie zależy im na markach. Młodsze pokolenie lubi oryginalność, dlatego zamiast powielać modowe wzorce wybierają ubrania szyte na miarę. Dlatego sektor męskiej odzieży luksusowej rośnie w siłę, w przyszłym roku wzrost może sięgnąć nawet 15-20 proc.
  • Kąpielówki Lorin
    Na jakość produktów Lorin składa się precyzja pracowników i tkaniny sprowadzane z Włoch, Hiszpanii i Francji. Różnorodność kolorów i fasonów sprawia, że każdy ma szansę dobrać model do własnego stylu. Morze, plaża, wakacje - to najprzyjemniejszy czas w roku. Marka pragnie, by w tych chwilach relaksu i odpoczynku wszyscy poczuli się pięknie i elegancko - po prostu niepowtarzalnie!
  • Garnitur
    Źle dopasowany garnitur od razu rzuca się w oczy, ponieważ eksponuje niedoskonałości natury! Tęgi mężczyzna wydaje się jeszcze grubszy, szczupły – przeraźliwie chudy, krótkie ręce sprawiają wrażenie jeszcze krótszych, a długie – wydłużonych. Jak zatem poprawnie dopasować garnitur?
  • Reserved
    Kolekcja męska Reserved to hołd dla młodzieńczej swobody i wakacyjnej beztroski. Wyluzowany look dla fana letnich koncertów w plenerze. Cyfrowe nadruki na T-shirtach to niekonwencjonalne podkreślenie wolności. Obowiązkowa festiwalowa jeansowa koszula nie występuje tylko w wersji klasycznej, ale widzimy ją w nowej odsłonie – jest przebarwiona i zestawiona z szortami ombre. Na koszulkach pojawiają się monochromatyczne hasła idealne dla młodego buntownika.
  • Mężczyzna
    Niewidzialne notatki, rozpuszczalny papier i sekretne wiadomości widoczne dzięki lampie UV. Myślisz, że to domena filmów o Jamesie Bondzie? Niekoniecznie. Teraz każdy, kto marzył o byciu szpiegiem, może sprawić sobie gadżety agenta 007.
  • Moda męska
    Koszule to tajna broń każdego mężczyzny. Niezwykle modne w tym sezonie są koszule w kratkę, można je nosić zarówno do eleganckich spodni jak i ukochanych przez wszystkich jeansów. W połączeniu z garniturem dają schludny, estetyczny wygląd. Codziennej stylizacji nadają łobuzerski, trochę nonszalancki wizerunek. Niezależnie od wieku pasują każdemu mężczyźnie!
  • Mężczyzna
    Polacy coraz chętniej nabywają dobra luksusowe. Rynek jest już wart blisko 11 mld zł, a 40 proc. stanowi segment luksusowych samochodów, o średniej wartości 180-200 tys. zł. Polacy często kupują również kosmetyki i odzież z górnej półki. Dynamicznie rośnie rynek prestiżowych nieruchomości. Wciąż jednak na dobra luksusowe wydajemy znacznie mniej niż mieszkańcy Europy Zachodniej.
  • Mężczyzna
    Niemal połowa Polaków kupuje świąteczne prezenty przez internet. Coraz częściej sięgamy po towary z górnej półki.
  • Kalendarz na 2014
    Marka Media Markt wydaje ekskluzywny kalendarz ścienny na rok 2014. Piąta edycja zbiega się z jubileuszem 15-lecia obecności sieci w Polsce. Motywem przewodnim sesji zdjęciowej jest sceneria włoskiej Ligurii.