• Piękne nogi
    Marzą ci się piękne nogi, które będziesz mogła bez zawahania pokazać na plaży czy chodząc w ulubionej spódnicy? Zamiast bujać w obłokach – zacznij działać i zadbaj o swój układ krążenia. Niewłaściwa jego praca często objawia się uczuciem ciężkości, bólem nóg czy nocnymi kurczami łydek, a w konsekwencji może prowadzić do powstania pajączków i żylaków. Jak sobie z tym radzić? Poznaj 5 kroków do zdrowych i lekkich nóg!
  • Rodzinny spacer
    Ładna pogoda zachęca do aktywnego spędzania czasu na zewnątrz. Jednak praca i obowiązki sprawiają, że trudno znaleźć chwilę na regularne uprawianie sportu. Rozwiązaniem w tej sytuacji może być najbardziej naturalna i najprostsza forma aktywności fizycznej – spacer. Aby go uprawiać, nie potrzebujesz szczególnej techniki, sprzętu czy nakładów finansowych.
  • Kobieta z rowerem na plaży
    Aby być zdrowym i móc cieszyć się atrakcyjną sylwetką, nie wystarczy sama dieta – równie ważna jest aktywność fizyczna. Teoretycznie najlepszy okres na to, żeby jak najwięcej się ruszać, stanowi wiosna i lato. W praktyce jednak wiosenna pogoda bywa bardzo kapryśna, a w lecie niejednokrotnie musimy radzić sobie z falą upałów. Jak pozostać aktywnym, gdy termometry wskazują wysoką temperaturę? Jakie sporty w takiej sytuacji najlepiej wybrać?
  • Sandały
    Latem chętnie eksponujemy stopy. Jak letnie obuwie na nie wpływa?
  • Kobieta na rowerze
    Sport to zdrowie, a lato sprzyja podejmowaniu różnego rodzaju inicjatyw; można wybrać się na przejażdżkę rowerem, pływać w basenie czy spróbować swoich sił w jeździe konnej. Propozycji jest wiele, wystarczy tylko się na coś zdecydować. Warto jednak pamiętać o tym, że przy zwiększonej aktywności fizycznej, musimy też lepiej zadbać o okolice intymne, żeby nie narazić się na nieprzyjemne infekcje.
  • Siniak
    Wylewy (podbiegnięcia) krwawe zwane popularnie siniakami, będące skutkiem codziennych urazów i stłuczeń, towarzyszą nam przez całe życie. Zdarza się jednak, że pojawiają się nienaturalnie często – mamy wrażenie, że tworzą się niemal „samoistnie”. Wówczas mogą być objawem choroby związanej np. z zaburzeniami krzepliwości krwi czy niewydolnością wątroby.
  • Nogi kobiety
    Sukienki, marynarki, ołówkowe spódnice, dżinsy, koszule… i oczywiście kilkanaście, jeśli nie kilkadziesiąt par butów – to tylko część ubrań, które znajdują się w garderobie przeciętnej kobiety. A mimo to większość pań codziennie rano staje przed szafą z myślą: „nie mam się w co ubrać”. Dlaczego ubiór ma aż tak duże znaczenie? Bo dzięki niemu każda kobieta może wyrazić siebie. Niewątpliwie wpływa też na poczucie atrakcyjności i… zdrowie. W jaki sposób?
  • Ćwiczenia w ciąży
    Dziewięć miesięcy ciąży to nie tylko radosny czas oczekiwania na dziecko, planowania i przygotowywania się na jego przyjście na świat. To też doskonały okres do tego, aby zadbać o swoje ciało, by po porodzie i okresie połogu szybciej wrócić do formy i być pełną energii młodą mamą. Jak to zrobić?
  • Seksowna kobieta w bieliźnie
    Mimo, że astrologiczne lato zaczęło się dopiero 2 tygodnie temu, upały dotarły do Polski już pod koniec kwietnia. Synoptycy donoszą, że maj był najgorętszym od pięćdziesięciu lat, a słupki rtęci w wielu regionach kraju wskazywały znacznie ponad 30 stopni Celsjusza. To prawdziwie tropikalne temperatury. Kochamy je za to, że możemy nosić lekkie ubrania. Jednak nie lubimy ich, kiedy nie możemy przez nie zasnąć. Co zrobić, aby w upalne noce sen był komfortowy?
  • Letni trening
    Ruch to zdrowie, wie o tym każdy z nas. Ale czy wiesz, że niektóre aktywności pomagające utrzymać nasze ciało w formie mogą mieć negatywny wpływ na kondycję zębów?