• Dietetyczne grzeszki
    Z badań wynika, że 42 proc. kobiet odczuwa wyrzuty sumienia po zjedzeniu czegoś, czego z reguły stara się unikać. Zdarza się również tak, że z pozoru niewinne odstępstwo od narzuconego reżimu,np. zjedzenie jednego kawałka czekolady, wywołuje poczucie winy, że nie udało nam się powstrzymać i już wszystko przepadło. Załamane sytuacją sięgamy zatem po całe pudełko słodyczy. Psychologowie nazywają to efektem przerwania tamy. By mu zapobiec, warto raz na jakiś czas pozwolić sobie na małe słodkie przyjemności.
  • Słodzenie herbaty
    Zapotrzebowanie na energię zależy od wieku, płci, aktywności fizycznej czy uwarunkowań genetycznych. Szacuje się, że u większości ludzi zapotrzebowanie na energię pochodzącą z węglowodanów plasuje się na poziomie 45–55 proc. Chodzi przede wszystkim o węglowodany złożone, ale w tej kategorii mieszczą się również cukry proste. Ich spożycie należy zwiększać w zależności od aktywności fizycznej czy intelektualnej.
  • Ciężarna u dentysty
    Wśród przyszłych mam krąży wiele sprzecznych opinii na temat wpływu zabiegów stomatologicznych na ciążę oraz odwrotnie – wpływu ciąży na kondycję jamy ustnej. Wiele z nich odkłada wizytę u stomatologa na okres po porodzie – niesłusznie. Okres oczekiwania na dziecko to właśnie ten moment, kiedy bardziej niż kiedykolwiek warto zatroszczyć się o zdrowie zębów. 
  • Kobieta je baton muesli
    Chłonie wodę, zapobiega miażdżycy, pochłania metale ciężkie oraz szkodliwe metabolity, dba o poziom glukozy we krwi, wpływa pozytywnie na rozwój prawidłowej mikroflory w jelitach, wspomaga proces odchudzania – to tylko nieliczne z wielu zalet, które ma błonnik pokarmowy.
  • Kobieta odmawia cukru
    Czy wystarczy stosować się do reguły "co za dużo, to niezdrowo", by na długo zachować młodość?
  • Wakacyjne menu
    Jak sprawić, by szczupła sylwetka nie stała się tylko wakacyjnym wspomnieniem? Pod lupę bierzemy 5 najczęstszych urlopowych grzechów żywieniowych. Dowiedz się, czy diety cud działają, kiedy ryba z kurortu jest zdrowa oraz jakimi przysmakami zastąpić gofry i lody. Ekspert radzi.
  • Kobieta z drinkiem nad basenie
    Nitkujesz, szczotkujesz, płuczesz i wybielasz. Do tego regularnie chodzisz do dentysty, unikasz kawy i papierosów, a jednak twoje zęby wciąż nie wyglądają idealnie? Nawet nie podejrzewasz, gdzie kryje się problem.
  • Cheat meal
    Zgodnie z definicją „cheat meal” (oszukany posiłek) to dawka kalorii i składników odbiegających od codziennego wzorowego jadłospisu. Jest popularny nie tylko wśród osób chcących zrzucić zbędne kilogramy, ale także wśród trenerów. Ale czy w rzeczywistości możesz oszukać siebie i swój organizm? Ewa Kurowska – dietetyk i ekspert kampanii Wybieram Siebie, podpowiada, jak cieszyć się niekoniecznie idealnym zdrowotnie posiłkiem, aby nie uczynić szkody dla organizmu.
  • Seksowni mężczyźni
    W Zatoce Gdańskiej zawodnicy fitness pozowali półnago do kalendarza, by zachęcić panie do badania piersi i zbierać pieniądze na pomoc amazonkom.
  • Dieta w biurze
    Godziny spędzone za biurkiem, stres, nieregularna dieta uczucie bycia w ciągłym niedoczasie. Aby przy takim trybie życia cieszyć się nienaganną sylwetką i dobrym zdrowiem, należy wdrożyć 6 podstawowych zasad, które uchronią przed problemami. Wskazówki dla wszystkich tych, którzy spędzają długie godziny w biurze przygotowała dietetyk Paulina Buraczewska, ekspertka Kreacji Ciała.