• Joga zimą
    W narciarstwie zjazdowym najbardziej narażone na kontuzje są nogi – stawy kończyny dolnej, kości, ścięgna czy więzadła. Według różnych statystyk nawet 70 proc. urazów dotyczy właśnie tego obszaru. Połowa tego przypada na kolana, które muszą wytrzymać bardzo duże obciążenia w czasie dynamicznego zjazdu. Żeby więc wyjazd na narty przyjemnością i nie zakończył się przykrą kontuzją, powinno się wcześniej wzmocnić i rozciągnąć ciało. Dobrym sposobem na to są na przykład ćwiczenia jogi, która zapewnia i jedno, i drugie.
  • Jogurt
    Dopada w najmniej oczekiwanym momencie. Wilczy głód lub po prostu apetyt na „coś dobrego”. Sprawdziliśmy, po jakie sklepowe przekąski można sięgać, aby było zdrowo, dietetycznie, smacznie, a przy tym niedrogo. Jedzenie w pośpiechu nie służy nikomu. Są jednak pewne przekąski, po które można sięgać między posiłkami, są idealne do pracy i nie wywołują wyrzutów sumienia po zjedzeniu. Zobacz przykłady dobrych, sklepowych produktów, za które nie zapłacisz więcej niż kilka złotych.
  • Anna Lewandowska w kampanii reklamowej wody Kinga Pienińska
    Sportsmenka, trenerka, motywatorka, specjalista do spraw żywienia oraz młoda mama nawiązała współpracę z producentem wody Kinga Pienińska.
  • Kobieta ogląda włosy
    W kwestii zdrowia i wyglądu włosów bardzo duże znaczenie mają geny...
  • Toast
    Już za kilka godzin zabawa sylwestrowa. To czas, w którym większość imprezowiczów napije się choć trochę alkoholu. Ci, którzy zamierzają na "trochę" nie poprzestać, mogą złagodzić nieprzyjemności związane z syndromem dnia poprzedniego, odpowiednio przygotowując się do imprezy. Jak uniknąć kaca? Oto 5 sposobów, z których często korzystają lekarze.
  • Kobieta u lekarza
    Nieustannie wśród najpopularniejszych postanowień noworocznych znajdują się te dotyczące zdrowia. Zazwyczaj pragniemy schudnąć, deklarujemy, że zaczniemy regularnie ćwiczyć na siłowni lub uprawiać sport, czy też decydujemy się na zmianę diety i nawyków żywieniowych. Bardzo rzadko pamiętamy, że ważnym elementem dbania o dobrą kondycję jest regularne sprawdzanie stanu naszego zdrowia.
  • Świąteczne słodycze
    Święta Bożego Narodzenia to czas tradycji, również tych kulinarnych. Dietetycy podkreślają, że rodzinne przepisy można delikatnie modyfikować z korzyścią dla zdrowia i bez różnicy dla smaku. Świątecznych słodkości można też bez obaw próbować, nie zapominając przy tym o zasadach zdrowego odżywiania. W jaki sposób oraz w jakich ilościach spożywać cukier, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, kiedy na stole pojawia się mnogość tradycyjnych wypieków – edukuje akcja „Uczymy, jak słodzić”.
  • Śpiąca rodzina
    Szybkie tempo życia, duża ilość pracy i mnogość pasji oraz rozrywek sprawiają, że coraz mniej uwagi poświęcamy nocnej regeneracji. Sen jest nierozłącznym elementem naszego życia, na który statystycznie poświęcamy ok. 25 lat. Oto kilka ciekawostek na jego temat, które warto poznać.
  • Świąteczna uczta
    Święta sprzyjają objadaniu się. Cierpi na tym często żołądek i wątroba, ale także zęby. Spore dawki cukru, oblepiających potraw, cytrusów i wina mogą pozostawić coś więcej niż tylko zgagę. Jak dbać o zęby w okresie, kiedy puszczają wszystkie dietetyczne hamulce?
  • Kobieta myje ręce
    Według danych Państwowego Zakładu Higieny od września tego roku liczba zachorowań i podejrzeń zachorowań na grypę jest największa w porównaniu z danymi z analogicznego okresu z ostatnich czterech lat. A to dopiero początek sezonu wzmożonych infekcji – najwięcej przypadków odnotowuje się bowiem dopiero w lutym i marcu. Jak zapobiegać grypie? Przed zarażeniem może ochronić odpowiednia profilaktyka, której bardzo ważnym elementem jest zachowanie prawidłowej higieny.