Spółka już wcześniej prowadziła różnorodne konkursy związane ze Stadionem Miejskim - plastyczne, fotograficzne i literackie. Nagrody za zwycięstwo były czasami nietypowe jak romantyczne zwiedzanie areny Euro 2012 czy uroczysta kolacja na środku boiska.

Reklama

Nowy konkurs pod hasłem "Milion na Stadionie" nawiązuje do coraz większej popularności poznańskiego obiektu, który od momentu oficjalnego otwarcia (20 września 2010 roku) odwiedziło blisko milion osób.

"Po sukcesach poprzednich edycji konkursów organizowanych na facebook'u i wielu informacji od uczestników portalu, by zachować tę formę kontaktu z kibicami, postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i dać szansę fanom stadionu na zdobycie kolejnych nagród" - wyjaśniła Paulina Siuda ze spółki Euro Poznań 2012.

Konkurs rozpocznie się 16 listopada. Przez dwa tygodnie na 20 rollboardach rozmieszczonych w całym mieście przedstawione zostaną zdjęcia stadionu podczas szczególnych dla mieszkańców Poznania wydarzeń. Codziennie na profilu facebook'a znajdą się podpowiedzi, gdzie można szukać poszczególnych fotografii. Zadaniem będzie odnalezienie jak największej liczby plakatów i sfotografowanie się na ich tle. Ważna jest też kreatywność, gdyż najlepsze zdjęcie wybierać będą uczestnicy portalu.

Po dwóch tygodniach prace, które spełnią warunki regulaminu konkursu, zostaną umieszczone na specjalnie zaprojektowanej aplikacji, w której przez siedem dni będzie można oceniać nadesłane prace i głosować na najlepszą.

Zwycięzca otrzyma piłkę z podpisem prezydenta UEFA Michela Platiniego, a także będzie mógł się wybrać na indywidualną wycieczkę po najciekawszych zakamarkach stadionu.