• Smoothie owocowe
    Jak wzmocnić odporność jesienią? Jakie właściwości odżywcze ma shot z natką pietruszki?
  • Shake mleczny
    Zimą wystawiamy na próbę nie tylko naszą motywację, ale również nawyki żywieniowe. To pora roku, podczas której powinniśmy położyć nacisk na wzmacnianie odporności i utrzymanie prawidłowej masy ciała.
  • Sałatka rybno-warzywno-owocowa
    Czas infekcji, przeziębień i chorób układu oddechowego trwa w najlepsze. Wciąż niewielu z nas zdaje sobie sprawę z tego, że właściwie zbilansowana dieta ma ogromny wpływ na odporność ludzkiego organizmu, a połączona z aktywnością fizyczną i odpowiednią ilością wypoczynku daje doskonałe efekty w walce z wirusami.
  • Dziewczynka pije sok
    Prawidłowo pracujący układ odpornościowy jest dla bakterii i wirusów naturalną barierą chroniącą przed chorobami. Dzieci, których cały organizm, w tym układ immunologiczny dopiero się rozwija, są bardziej narażone na infekcje. Dlatego należy wspomagać jego pracę i prawidłowy rozwój. Najlepszym sposobem są – według eksperta – prawidłowa dieta – bogata w witaminy A, C i E oraz ruch na świeżym powietrzu. Dzięki temu zmniejszymy ryzyko infekcji teraz – w okresie jesienno-zimowym, ale także zbudujemy podstawy zdrowia naszego malucha na przyszłość.
  • Zupa pomidorowa
    - Człowiek jest taki, jak je, pije, wie i myśli - twierdzi alergolog Danuta Myłek. Zgodnie z tą dewizą pani doktor w towarzystwie dyplomowanego coacha zdrowia Agnieszki Cegielskiej przygotowała potrawy korzystnie wpływające na stan naszego ciała i ducha.
  • Jak wzmocnić odporność?
    Zima to nie tylko chłód i śnieg, ale również czas zwiększonego ryzyka przeziębień. Pierwsze mrozy to właściwy moment, żeby wspomóc i uodparniać organizm, aby uchronić się przed infekcjami. Jak naturalnie wzmocnić organizm?
  • Dieta na zimę
    Jeśli chcesz wzmocnić odporność, uniknąć przeziębień i grypy, a wiosnę powitać bez zbędnych kilogramów, postaw na dobrą dietę. Zobacz, co warto jeść.
  • Kalafior, brokuły, kapusta, jarmuż, brukselka
    Nadeszła jesień, kiedy to szczególnie powinniśmy przygotować swój organizm na chłodniejszy czas. Aby to zrobić, warto postawić na odżywianie sezonowe i korzystać z dobrodziejstw rodzimych warzyw i owoców. Sprawdźcie na jakie sezonowe przysmaki jest teraz najlepszy czas.
  • Zupa krem z marchwi
    Zdrowe i racjonalne żywienie może uchronić nas przed przeziębieniami. Przypominają eksperci. Jesienią spada odporność organizmu i jesteśmy bardziej narażeni na różnego rodzaju infekcje wirusowe.
  • Marchewka
    Sezon na grypę i przeziębienia w pełni. Coraz częściej osoby w naszym najbliższym otoczeniu kichają i pociągają nosem. Czy możemy skutecznie obronić się przed atakiem zarazków, kiedy wszyscy dookoła chorują? Tak, posiadamy niewidzialną tarczę, która chroni nasz organizm przed bakteriami i wirusami. Jest nią nasz układ immunologiczny. To nasz najlepszy obrońca, ale nie możemy zapominać o tym, by odpowiednio o niego zadbać.