• Jak zdrowo się odżywiać?
    Nieregularne posiłki szybko prowadzą do otyłości, nadciśnienia i kłopotów ze zdrowiem. Dlatego dobrze jest ustalić sobie stałe pory spożywania jedzenia. Co więcej, warto jeść konkretne produkty o konkretnej porze. Zobacz.
  • Makaron z oliwą i bazylią
    Wiadomości na temat nowych diet, rewolucyjnych wyników badań i coraz to nowszych zaleceń dotyczących sposobu żywienia pojawiają się niemal codziennie. Jako, że koniec roku to idealny czas na podsumowania, Konrad Gaca – ekspert ds. leczenia otyłości oraz specjalista żywieniowy, wybrał i skomentował kilka z nich. Oto lista 7 najważniejszych trendów i wydarzeń związanych ze zdrowym odżywianiem, które królowały w 2015 roku.
  • Rodzinny obiad
    Błędy żywieniowe Polaków są podobne do tych, jakie popełnia obecnie cały wysokorozwinięty świat. Tymczasem prawidłowe nawyki żywieniowe, to klucz do odpowiedniej wagi ciała oraz dobrego samopoczucia i zdrowia. Szkoda jednak, że większość z nas utrwaliła niewłaściwe zwyczaje, które trudno jest potem zmienić! Jakie błędy popełniamy najczęściej, wylicza Małgorzata Chylewska, dietetyk LightBox.
  • Otyła kobieta
    Co zrobić aby jeszcze przed wakacjami zgubić zbędne kilogramy? Wprowadzić kilka prostych zasad i wytrwać w nich.
  • Śniadanie w łóżku
    Prowadzenie zdrowego stylu życia i zachowanie zbilansowanej diety nie tylko wspomaga prawidłowe funkcjonowanie organizmu, ale może także poprawić pamięć i koncentrację. Jest to szczególnie istotne w przypadku chorób przewlekłych, takich jak stwardnienie rozsiane (SM). Ale co tak naprawdę kryje się pod pojęciem „dobrze zbilansowanej diety” oraz w jaki sposób jedzenie może wspomóc terapię farmakologiczną osób przewlekle chorych? Odpowiedzi na te pytania udziela mgr Diana Wolańska – dietetyk i ekspert sm24.pl
  • Sok grejpfrutowy
    Światowi eksperci oceniali nawyki żywieniowe mieszkańców 197 krajów na całym świecie. Sporządzili ranking dziesięciu najzdrowszych i najbardziej szkodliwych diet.
  • kobieta je kanapkę
    5 kg mięsa i 4 kg ziemniaków, a do tego ponad kilogram cukru miesięcznie. Dietetycy łapią się za głowę, patrząc na piramidę żywienia statystycznego Polaka.
  • Śniadanie
    Dwa małe posiłki dziennie i można skuteczniej walczyć z cukrzycą. Do takich wniosków doszli na podstawie wstępnych eksperymentów badacze z Czech.