• Raport: niedostateczne badania samochodów z silnikami Diesla w Europie
    Wiele spośród najbardziej szkodliwych dla środowiska samochodów z silnikami Diesla nie zostało do tej pory w pełni zbadanych przez państwowe instytucje krajów UE, które decydują o dopuszczeniu pojazdów na rynek. Właśnie opublikowano listę 30 takich aut.
  • Które samochody są najtrwalsze?
    Zaskoczenie w świecie motoryzacji? Po szeregu prób na samochodach 20 marek eksperci opublikowali wyniki. Nie wszytko złoto, co się świeci...
  • Najbardziej awaryjne auta - raport TUV 2015
    Specjaliści od samochodów używanych przygotowali ranking najbardziej awaryjnych modeli w wieku od 2 do 3 lat, od 4 do 5 lat, od 6 do 7 lat, od 8 do 9 lat i od 10 do 11 lat. Zobacz, które auta z rynku wtórnego są najgorsze.
  • Chevrolet orlando
    Właścicieli flot interesują auta na gaz. Nie wszyscy sprzedawcy mają je w ofercie
  • Aveo - najchętniej kupowany model Chevroleta
    Kryzys przykręca śrubę. Łapiemy się za kieszeń i coraz skrupulatniej liczymy pieniądze. Jak uciec od ciężkich czasów? Oto sposoby polskich kierowców… Na polskim rynku najbardziej zyskują marki mające dobrą ofertę dla Kowalskiego ze szczuplejszym portfelem. Chevrolet przez 11 miesięcy sprzedał o ponad 20 proc. więcej aut. Należąca do Renault Dacia poprawiła wynik o 18,3 proc. "Klienci wybierają nasze auta ze względu na dobry stosunek ceny do jakości" - mówi Wojciech Osoś z Chevrolet Poland. Jeszcze w 2005 r. marka należąca do koncernu GM sprzedała u nas nieco ponad tysiąc aut. W tym roku ponad 7 tys. i zdobędzie niemal 3 proc. rynku. Dacia w ciągu trzech lat podwoiła sprzedaż z 2,5 do niemal 5 tys. aut. Volvo zanotowało wzrost zbliżony do 6 proc. i wszystko wskazuje na to, że zostanie liderem segmentu premium. Także Hyundai i Suzuki szybko zyskują nowych klientów, podczas gdy marki okupujące dotychczas pierwsze miejsca w rankingach sprzedaży staczają się w dół. Spośród dwudziestu najpopularniejszych marek do końca listopada aż 12 zanotowało spadki sprzedaży. Pierwsza trójka, Skoda, Ford i Opel, traci równo - 6,1 - 6,2 proc. Rekordzistka - Honda, straciła w porównaniu z 2010 r. jedną trzecią klientów, Fiat - jedną czwartą, a Toyota 20 proc.
  • Chevrolet cruze
    Nieliczne marki skorzystały na kryzysie: zwiększyły sprzedaż i udziały w rynku