• Kelner
    Miesiąc po wizycie w restauracji zwykle nie pamiętamy tego co jedliśmy, za to doskonale pamiętamy jak zostaliśmy obsłużeni. Podczas jednego ze szkoleń pewna kelnerka powiedziała mi, że rodzina wciąż ją pyta, kiedy wreszcie znajdzie normalną, poważną pracę. Napisaliśmy naszą książkę między innymi po to, aby udowodnić, że to jest normalna, poważna praca - mówi Patrycja Siwiec, która wraz z Adamem Pawłowskim przygotowała książkę "Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii". To warta uwagi pozycja nie tylko dla osób z branży, ale i dla gości restauracji.
  • Restauracja
    Jak skutecznie zdenerwować kelnera, co niespodziewanego można znaleźć w zamówionym daniu, jak wyglądają procedury związane z obsługą najważniejszych osób w państwie i jakie pułapki mogą czyhać na gości restauracji. O to wszystko zapytaliśmy Kamila Sadkowskiego i Jakuba Milszewskiego, autorów książki "Gastrobanda" ukazującej, nie zawsze przyjemne, kulisy branży gastronomicznej.