• Kia stinger
    Kia zbiera owoce ogromnych nakładów na rozwój. Stinger, Stonic i Picanto to trzy modele koreańskiej marki, które pokonały konkurentów urodą i jakością wykonania. 
  • Kia picanto wydoroślała, a mimo to dalej masz ochotę złapać ją za dach i bawić się jak resorakiem
    Kia picanto nowej generacji już w najtańszej wersji ma klimatyzację. A co ze spalaniem, czy ilością miejsca w kabinie? Przejechaliśmy się najnowszym autem koreańskiej marki. Oto nasze wrażenia z pierwszej jazdy... 
  • Kia stinger GT
    Nowa kia stinger została okrzyknięta największą niespodzianką największej wystawy samochodowej w Stanach Zjednoczonych. A teraz zamierza sięgnąć po koronę w Polsce.
  • Kia picanto
    Kia picanto trzeciej generacji to jedna z najważniejszych premier koreańskiej marki w Genewie. Na polskim runku to będzie najtańszy nowy model azjatyckiej firmy. Na celowniku volkswagen up!, skoda citigo czy opel karl.
  • Kia picanto
    Nowa kia picanto gotowa do produkcji - mamy oficjalne zdjęcia trzeciej generacji tego auta. To będzie najtańszy model koreańskiej marki w Polsce. Na celowniku volkswagen up!, skoda citigo czy opel karl.
  • Kia Lotos Race
    Kia kolejny raz otwiera drzwi przed Polakami drzwi do kariery. Ruszył nabór zawodników do KIA LOTOS RACE 2016! Termin nadsyłania zgłoszeń mija 9 grudnia 2015 r.
  • Kia picanto race
    Zegar tyka, napięcie rośnie! Za chwilę wystartuje pierwszy sezon prawdziwej gratki dla fanów sportów motorowych w Polsce. Zawodnicy już zbroją się po zęby…
  • Wyścigowa kia picanto race
    Klamka zapadła! Kia opublikowała oficjalne i zaakceptowane przez PZM regulaminy oraz kalendarz cyklu Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski Kia Picanto.
  • Grzegorz Kubat, zwycięzca ubiegłorocznego konkursu Kia Lotos Race 2011
    Sława i pieniądze? Chcesz być mistrzem kierownicy? Jeden z 40 samochodów przeznaczonych do tegorocznych Mistrzostw Polski Kia Picanto już czeka i rozgrzewa się do rywalizacji…
  • Nowa Kia Picanto pędzi do Polski
    Nowe Picanto to samochód niewielkiej postury, lecz z ikrą... Dwa wcielenia, trzy serca. W porównaniu do poprzednika długość całkowita wzrosła o 60 mm (do prawie 3,6 m) − przy wydłużonym o 15 mm rozstawie osi. To oznacza większą przestrzeń na nogi kierowcy i przedniego pasażera (o 36 mm) oraz zwiększoną do 200 litrów (tj. o 27 proc.) objętość ładunkową bagażnika. Picanto oferowane będzie w dwóch wersjach nadwoziowych - pięcio- i trzydrzwiowej. Pod maskę nowego malucha Kii trafią do wyboru trzy wersje silnika Kappa: czterocylindrowa 1,2/85 KM (moment obrotowy 121 Nm) oraz dwie trzycylindrowe o pojemności 998 ccm: benzynowa i Bi-Fuel (alternatywnie zasilana gazem LPG lub benzyną). W wersji benzynowej moc silnika wynosi 69 KM a moment obrotowy 95 Nm. Wersja Bi-Fuel wytwarza moc 82 KM i moment 94 Nm. Oprócz zbiornika LPG o pojemności 35 litrów, nowe Picanto w wersji Bi-Fuel posiada 10-litrowy zbiornik benzyny, wystarczający do pokonania nawet 150 km po wyczerpaniu się zapasu paliwa gazowego. Nowe picanto wyposażone jest w hamulce tarczowe na czterech kołach (standard we wszystkich odmianach modelowych z systemem elektronicznej stabilizacji toru jazdy ESC), układ ABS, elektroniczny rozdział siły hamowania EBD oraz wspomaganie hamowania awaryjnego Brake Assist. Inżynierowie zapewniają, że skuteczność hamowania (41 metrów 100-0 km/h) należy do najlepszych w tej klasie pojazdów, przewyższając osiągi wielu innych modeli segmentu A. Kia picanto nowej generacji pojawi się w Polsce już a miesiąc. Cena? Kia nigdy nie sprzedawała swoich aut drogo...