"Ruszyła rozbudowa zakładu Volkswagen Poznań w Antoninku po wschodniej
części od ulicy Smołdzinowskiej" – powiedziała dziennik.pl Dagmara
Prystacka, szefowa biura prasowego VW Poznań. Nowa inwestycja pozwoli w
2020 roku uruchomić produkcję zupełnie nowego auta – to będzie caddy
piątej generacji.
"Samojezdne samochody podniosą bezpieczeństwo na drogach. Jestem przekonany, że w ciągu 20 lat auta bez kierowców na trwałe zagoszczą w ruchu drogowym" - mówi Eckhard Scholz, który od 5 lat jest prezesem marki Volkswagen Samochody Użytkowe.
Policjanci dostaną gwiazdkowy prezent - to nowe radiowozy wyprodukowane w polskiej fabryce Volkswagena. Samochody kosztowały 165 mln zł, a pieniądze na zakup pochodziły z budżetu państwa.
"W poniedziałek poproszono mnie na koniec hali produkcyjnej nowej
fabryki. Ustawiliśmy się i zrobiliśmy sobie zdjęcie z gotowym autem
numer 001" - ogłosił podczas premiery nowego craftera we Frankfurcie Jens
Ocksen, prezes zarządu Volkswagen Poznań.
Nowy model Skody nie trafi do produkcji w Polsce? Czarne chmury nad fabryką w Antoninku pod Poznaniem przez decyzję koncernu Volkswagen? Dziennik.pl poprosił o komentarz polskie przedstawicielstwo Skody - oto odpowiedź.
85 miliardów euro, czyli 340 miliardów złotych - to kwota, jaką inwestuje niemiecki koncern. Znaczącą częścią tego planu jest nowa fabryka, którą zbudują w Polsce i zupełnie nowy model auta, który będzie produkowany tylko i wyłącznie nad Wisłą. Na nowym zakładzie w Białężycach koło Wrześni przedstawiciele Volkswagena właśnie zawiesili wiechę.
85 mld euro - to kwota, jaką zainwestuje niemiecki gigant w fabryki i nowe samochody. Istotną częścią tego planu jest najnowszy model auta, który będzie produkowany w Polsce. Zobacz, jak wygląda volkswagen transporter T6. Mamy pierwsze foto.