• Dziewczyna ogląda reklamy telewizyjne
    – Dzieci oglądają tyle samo, a niekiedy więcej reklam niż dorośli. Są jednak nieodporne na przekazy marketingowe, bo odbierają wszystko bezpośrednio, a to może mieć bardzo groźne skutki – mówi przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Dzięki kolejnej samoregulacji branży reklamowej najmłodsi odbiorcy mają być przed tym lepiej chronieni. Z jednej strony w reklamach mają się nie pojawiać treści o szkodliwym wpływie. Z drugiej strony Karta Ochrony Dzieci w Reklamie obejmuje także dziecięcych aktorów grających w spotach.
  • Screen z profilu Extra Żytnia
    Nudysta w reklamie ubrań dla dzieci, producent gazu sięgający po zdjęcie obozu w Auschwitz, ośmiolatki w stroju wampa w promocji bielizny. Nie tylko Polmos Bielsko-Biała musiał się bić w piersi po tym, jak światło dziennie ujrzała ich reklama.
  • Screen z profilu Extra Żytnia
    Nudysta w reklamie ubrań dla dzieci, producent gazu sięgający po zdjęcie obozu w Auschwitz, ośmiolatki w stroju wampa w promocji bielizny. Nie tylko Polmos Bielsko-Biała musiał się bić w piersi po tym, jak światło dziennie ujrzała ich reklama.
  • Katarzyna Skrzynecka i Zbigniew Urbański
    Katarzyna Skrzynecka właśnie została mamą. Udzieliła ostatnio obszernego wywiadu jednemu z kolorowych magazynów, a tymczasem jej były mąż Zbigniew Urbański zajął się zupełnie inną działalnością. Co u niego słychać?
  • Najczęściej oferty przysyłali rodzice 2- i 3-latków. Dołączali dużo zdjęć - część w negliżu
    "Metro" sprawdziło co są w stanie zrobić rodzice, by wkręcić swoje pociechy do reklamy. Na anonimowy anons w internecie wpłynęło aż 50 ofert od rodziców, czasem ze zdjęciami dzieci w negliżu. To karygodne zachowanie - komentują eksperci.
  • Dzieci czy kobiety? Afery w sprawie reklam z udziałem niepełnoletnich gwiazd
    Kolejna afera dotycząca reklamy modowego giganta z udziałem niepełnoleniej gwiazdy. Po „seksualnym” skandalu z Dakota Fanning przyszedł czas na młodziutką aktorkę i celebrytkę, która ma zaledwie… 14 lat.
  • Dzieci częściej sięgają po niezdrowe przekąski, gdy wcześniej zobaczą je w reklamie
    Reklamy fast foodów powinny być zakazane przed godziną 21 - radzą psychologowie. Zdaniem specjalistów telewizja wywiera zbyt duży wpływ na dzieci. Czy to przyczyni się do zmniejszenia otyłości wśród najmłodszych?
  • Manipulacje i zniekształcone wzorce w mediach: chroń przed nimi swoje dziecko
    Seksualizacja dzieciństwa, promowanie nierealnego wizerunku ciała, wartości konsumpcyjnych i celebrytów w miejsce autorytetów - to tylko niektóre zagrożenia płynące z mediów - reklam, teledysków, seriali. Trzeba chronić dzieci przed nimi i pokazywać, że media czasem kłamią - przekonują eksperci.