Mówi nam się, że seks służy jedynie do prokreacji, a nie przyjemności. Najlepiej robić to nocą, przy zgaszonym świetle, po cichutku w tajemnicy przed wszystkimi. What the f…?! Dlaczego jeśli w trakcie uniesień z moim mężczyzną chcę sobie pokrzyczeć, a jest środek dnia to sieję zgorszenie i dostaje skargi? A pan z wiertarką o 7 rano, wbijający mi się dźwiękiem do mózgu nie? - mówi w rozmowie z dziennik.pl Blanka Marta Lipińska autorka powieści erotycznej "365 dni". Książka dostępna na rynku od niecałych trzech tygodni już uznana została za odpowiednik "50 twarzy Greya".
Mówi nam się, że seks służy jedynie do prokreacji, a nie przyjemności. Najlepiej robić to nocą, przy zgaszonym świetle, po cichutku w tajemnicy przed wszystkimi. What the f…?! Dlaczego jeśli w trakcie uniesień z moim mężczyzną chcę sobie pokrzyczeć, a jest środek dnia to sieję zgorszenie i dostaje skargi? A pan z wiertarką o 7 rano, wbijający mi się dźwiękiem do mózgu nie? - mówi w rozmowie z dziennik.pl Blanka Marta Lipińska autorka powieści erotycznej "365 dni". Książka dostępna na rynku od niecałych trzech tygodni już uznana została za odpowiednik "50 twarzy Greya".
Alarmujące dane płyną z najnowszego raportu o seksualności Polaków. Okazuje się, że Polki w łóżku wcale nie są aż tak ogniste, jak można by przypuszczać. Znaczny ich odsetek w ogóle nie interesuje się seksem.
Według badań prof. Wernera Habermehla rudowłose kobiety
wiodą najbardziej aktywne życie seksualne, mają największą liczbę partnerów, a
seks uprawiają ze znacznie większą częstością niż blondynki czy brunetki - informuje Daily Mail. Jeśli
natomiast kobieta farbuje włosy na rudy kolor, zdaniem profesora wysyła w ten
sposób mężczyznom sygnał, że poszukuje partnera lub jest nieusatysfakcjonowana
ze związku w którym aktualnie się znajduje. Jak myślicie… farbowane?
Ostatnie badania wskazują, że co druga heteroseksualna
przedstawicielka płci pięknej czuje pociąg seksualny do innej kobiety. Naukowcy
uspokajają na łamach „The India Times”: biseksualizm jest zgodny z naturą
kobiet i pojawia się z wiekiem.
Japonia, to
specyficzny kraj. Ukierunkowanie na dobro społeczeństwa, inny styl życia,
alfabet i... fantazje erotyczne. Dziecięca pornografia w komiksach mangi, kult
lolitki i randki z poduszką nie są tu żadną dewiacją, a rzeczą naturalną i
próbą rozwiązania problemów.
Polka w reklamie nadal traktowana jest stereotypowo. Zazwyczaj jest „plastikowa” i ma wydumane problemy – uważa Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny agencji McCann Erickson. Wprawdzie zdarzają się już reklamy, w których widać, że perspektywa kobiety nie jest zawężona jedynie do kuchni, salonu i pokoju dziecięcego, a płeć piękna ma swoje potrzeby, ale trudno mówić o przełomie.