• Dorota Wellman
    Agencja SMG podsumowuje sytuację na rynku reklamy telewizyjnej: po dziewięciu miesiącach rynek rośnie o 4,2%. W trzecim kwartale wpływy reklamowe TV wzrosły o 6,4%, podczas gdy w pierwszym kwartale reklama telewizyjna odnotowała 3,7% a w drugim 3,0% wzrostu (przy uwzględnieniu wszystkich form reklamy). Wartość rynku telewizyjnego po dziewięciu miesiącach SMG wycenia na ponad 2 mld 787 mln złotych.
  • Dorota Wellman
    Agencja SMG podsumowuje sytuację na rynku reklamy telewizyjnej: po dziewięciu miesiącach rynek rośnie o 4,2%. W trzecim kwartale wpływy reklamowe TV wzrosły o 6,4%, podczas gdy w pierwszym kwartale reklama telewizyjna odnotowała 3,7% a w drugim 3,0% wzrostu (przy uwzględnieniu wszystkich form reklamy). Wartość rynku telewizyjnego po dziewięciu miesiącach SMG wycenia na ponad 2 mld 787 mln złotych.
  • Kadr ze spotu KPH
    TVP wyemituje spot nakręcony w ramach kampanii na rzecz związków partnerskich. Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz jeszcze filmu nie widziała, a już grzmi o łamaniu konstytucji i domaga się wyciągnięcia konsekwencji wobec członków zarządu TVP.
  • Tomasz Sakiewicz
    Wydawca "Gazety Polskiej Codziennie" zapowiada, że wystąpi na drogę sądową przeciwko TVP, która odmówiła emisji spotu reklamującego nowy dziennik. TVP wyjaśnia, że mógł on zawierać elementy agitacji wyborczej. Warunkowo dopuszczono drugi spot.