• Raport: niedostateczne badania samochodów z silnikami Diesla w Europie
    Wiele spośród najbardziej szkodliwych dla środowiska samochodów z silnikami Diesla nie zostało do tej pory w pełni zbadanych przez państwowe instytucje krajów UE, które decydują o dopuszczeniu pojazdów na rynek. Właśnie opublikowano listę 30 takich aut.
  • Który używany SUV jest najbardziej i najmniej awaryjny zimą?
    Dwudziestoletnia terenówka, która nie psuje się zimą? A może używany SUV z Niemiec, którego naprawa pochłonie ponad 84 tys. zł? Oto najgorsze i najlepsze auta. Zobacz nowy RAPORT.
  • Kia sorento
    SUV nie musi być drogi. Które używane modele Polacy uważają za najlepsze? Z którego roku? Czy 30 tys. zł wystarczy na porządne auto? Silnik benzynowy czy turbodiesel? Koreańska technologia lepsza niż japońska myśl techniczna? A może auto z Niemiec? Oto hity wybrane spośród polskich ogłoszeń.
  • Korozja w samochodach
    Korozja pożera i niszczy nie tylko stare samochody. Producentom czterech kółek ciągle zdarzają się wpadki - o zgrozo, nawet firmom słynącym z solidności i trwałości. Zobacz, które auta rdzewieją znacznie bardziej od innych - oto nowa lista...
  • Za kierownicą
    Tanie kombi z udokumentowaną historią serwisowania i gwarancją - marzenie Polaka. Właśnie na rynku pojawiło się nowe źródło używanych samochodów - chodzi o auta pofirmowe. Zobacz, czy warto skusić się na taki wózek i na co uważać.
  • Aveo - najchętniej kupowany model Chevroleta
    Kryzys przykręca śrubę. Łapiemy się za kieszeń i coraz skrupulatniej liczymy pieniądze. Jak uciec od ciężkich czasów? Oto sposoby polskich kierowców… Na polskim rynku najbardziej zyskują marki mające dobrą ofertę dla Kowalskiego ze szczuplejszym portfelem. Chevrolet przez 11 miesięcy sprzedał o ponad 20 proc. więcej aut. Należąca do Renault Dacia poprawiła wynik o 18,3 proc. "Klienci wybierają nasze auta ze względu na dobry stosunek ceny do jakości" - mówi Wojciech Osoś z Chevrolet Poland. Jeszcze w 2005 r. marka należąca do koncernu GM sprzedała u nas nieco ponad tysiąc aut. W tym roku ponad 7 tys. i zdobędzie niemal 3 proc. rynku. Dacia w ciągu trzech lat podwoiła sprzedaż z 2,5 do niemal 5 tys. aut. Volvo zanotowało wzrost zbliżony do 6 proc. i wszystko wskazuje na to, że zostanie liderem segmentu premium. Także Hyundai i Suzuki szybko zyskują nowych klientów, podczas gdy marki okupujące dotychczas pierwsze miejsca w rankingach sprzedaży staczają się w dół. Spośród dwudziestu najpopularniejszych marek do końca listopada aż 12 zanotowało spadki sprzedaży. Pierwsza trójka, Skoda, Ford i Opel, traci równo - 6,1 - 6,2 proc. Rekordzistka - Honda, straciła w porównaniu z 2010 r. jedną trzecią klientów, Fiat - jedną czwartą, a Toyota 20 proc.
  • Napęd na cztery koła w twoim aucie. Hit czy kit?
    Napęd na wszystkie koła poprawia prowadzenie auta, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni i w terenie, jednak zwiększa także koszty utrzymania samochodu. Czy warto więc do niego dopłacać?
  • Zobacz, za jakimi samochodami szaleją Polacy
    Oto naga prawda o polskiej motoryzacji. Eksperci po sześcioletnim badaniu ujawnili, które samochody kierowcy nad Wisłą uważają za niezawodne, bezpieczne i wysokiej jakości...
  • Spece z Euro NCAP rozbili cztery auta. Zobacz kto robi samochody twardsze niż czołg...