• Dziennikarze "Gazety Wyborczej" napisali reporterską biografię o. Tadeusza Rydzyka. Bez udziału samego zainteresowanego. Słynny redemptorysta nawet nie dał im szansy. Nie chciał się spotkać z autorami. A szkoda, bo "Imperator" to nie żaden paszkwil, tylko kawał rzetelnej, opartej na setkach dokumentów dziennikarskiej roboty.
  • "A ja się teraz pytam polityków, co takiego zrobili, by TV Trwam dostała koncesję" – mówi Jan Dworak w rozmowie z portalem dziennik.pl. Szef KRRiT opowiada też o tym, dlaczego wybrał dla Polaków telewizję z disco polo, o mediach "mętnego nurtu" i naciskach o. Tadeusza Rydzyka.
  • KRRiT ujawniła wszystkich 16 konkurentów walczących o miejsce na multipleksie telewizji cyfrowej. Za telewizyjnymi projektami stoją m.in. wydawcy "Wprostu", "Gazety Wyborczej" czy tygodnika "W Sieci", właściciele niszowych kanałów jak rolniczy TVR czy Tele5 i duzi telewizyjni gracze. Najbardziej zacięty bój toczyć się będzie o koncesję na nadawanie programu społeczno-edukacyjnego, o którą walczy aż 8 podmiotów. Ojciec Tadeusz Rydzyk i jego TV Trwam ma już tylko jednego przeciwnika, to opisywany już przez dziennik.pl Adam Fularz.
  • Adam Fularz
    Ojciec Tadeusz Rydzyk w walce o miejsce na multipleksie ma nie jednego, a dwóch konkurentów. O koncesję dla kanału społeczno-religijnego z TV Trwam powalczy projekt wydawcy “Wprostu” i tajemnicza Radiotelewizja. Dziennik.pl sprawdził, kto za nią stoi.