• Vistula
    Elegancja, szyk, ale też relaks i beztroska panująca w narciarskich kurortach to motyw przewodni najnowszej sesji Vistuli. Kampania na sezon jesień-zima 2015/2016 przenosi nas w serce Alp. Ich kosmopolityczna atmosfera, charakterystyczne dla górskich miasteczek przenikanie się elitarności i bezpretensjonalnego luzu oraz widowiskowa sceneria, stanowią tło dla kolekcji marki oraz limitowanej linii Vistula Après-ski. Typowy dla entuzjastów alpejskiego narciarstwa styl, łączący klasykę z casualową wygodą i przywiązanie do najwyższej jakości odzwierciedlają zaś główne zalety oferty Vistuli na obecny sezon.
  • Digel
    Styczeń i luty to świetny okres, żeby zaopatrzyć się w modne ubrania w atrakcyjnej cenie. Jeśli chcemy ubić dobry interes, warto na wyprzedażach szukać rzeczy najlepszej jakości i na czasie, tak żeby zakup był naprawdę okazyjny.
  • Miejski drwal
    W modzie męskiej już dawno nie było takiej rewolucji: kolory które zdominowały poprzednie sezony poszły w odstawkę. Moda zainspirowana ulicą, postawiła na naturalną i stonowaną paletę barw. Mężczyzna wraca do korzeni, a tej zimy konkretnie „do lasu". Kraciaste koszule, pikowane kurtki, klasyczne jeansy czyli strój kojarzony z amerykańskimi drwalami zawojował wybiegi mody męskiej. To wygodna i stylowa propozycja dla każdego mężczyzny, nie tylko dla drwala.
  • Jesienno-zimowa kolekcja Delikatessen
    W nowej kolekcji Delikatessen wykorzystano takie tkaniny jak: gotowane wełny, grube zimowe bawełny, tweedy jedwabno-wełnianie. Jedną z charakterystycznych tkanin jest japoński pikowany denim, podany w formie koszulo-kurtki. Inspiracją dla projektanta był jarmuż, zwany niekiedy kapustą liściastą lub bezgłową...
  • Zimowa kolekcja Cropp
    Najnowszy lookbook CROPPa na zimę to inspiracje marki na nadchodzący sezon, przedstawione w iście zimowej scenerii. Wśród ubrań, które znalazły się w lookbooku, znajdziemy przede wszystkim ciepłe kurtki - inspirowane krojem militarnym z obszernymi kieszeniami, parki czy też typowo sportowe zimowe bombery, ozdobione wyrazistą typografią.
  • Pierre Cardin
    Sportowe inspiracje, francuski szyk i casualowy luz – dzięki temu unikatowemu połączeniu kolekcja Knitwear&Shirts wpisuje się w najnowsze trendy męskiej odzieży, czyli połączenie mody business i casual. Propozycje marki Pierre Cardin na jesienno-zimowy sezon to produkty o zróżnicowanym stylu i wszechstronnym zastosowaniu, dzięki którym każdy aktywny mężczyzna będzie czuł się modnie i wygodnie.
  • Gino Rossi
    Po Teneryfie, której krajobrazy stały się tłem dla wiosenno-letniej kampanii marki, Gino Rossi powraca do Polski z minimalistyczną i graficzną sesją, prezentującą buty i torby z najnowszej kolekcji na sezon AW14/15.Nowoczesne formy i wyjątkowy klimat krakowskiego Parku Lotników oddały ducha marki i w perfekcyjny sposób wyeksponowały nowe produkty Gino Rossi, które wyznaczają trendy na nadchodzący sezon.
  • Moda męska
    Męskie stylizacje na deszczowe dni mogą być zarówno wygodne, jak i szykowane... Istotny jest tylko o dobór odpowiednich dodatków. Elegancki kapelusz czy czapka typu beanie, sportowe buty czy klasyczne kalosze ? Wszystko zależy od naszego samopoczucia oraz okoliczności. Przedstawiamy kilka naszych propozycji do pracy i na luźne wyjścia.
  • Moda męska
    Navigre to propozycja dla wymagających mężczyzn, którzy poszukują wolności na co dzień, przywiązują uwagę do swojego wyglądu i niezmiernie cenią dbałość o detale i wysoką jakość wykonania. Odzież idealnie sprawdza się w pracy i wolnym czasie, zapewniając tym samym prestiż i uznanie.
  • Moda męska
    Sezon jesienno-zimowy zbliża się wielkimi krokami. Wspólnie z marką New Yorker przedstawiamy najnowsze trendy w modzie męskiej. Zobacz galerię!