• Jak zdrowo się odżywiać?
    Nieregularne posiłki szybko prowadzą do otyłości, nadciśnienia i kłopotów ze zdrowiem. Dlatego dobrze jest ustalić sobie stałe pory spożywania jedzenia. Co więcej, warto jeść konkretne produkty o konkretnej porze. Zobacz.
  • Kawa, owoce
    Od tego, co jemy, w dużej mierze zależy nasze zdrowie. Jest kilka produktów, które warto włączyć do codziennej diety, by uchronić się przed rakiem.
  • Banany
    O bananach często słyszymy, że są kaloryczną przekąską. Zapominamy jednak o ich cudownych właściwościach. Banan dzięki dużej zawartości cukru i błonnika doskonale nadaje się na śniadanie czy też przekąskę na trening, gdyż doda nam dużo energii. Pomaga na problemy z trawieniem i jest źródłem magnezu i potasu, a więc poprawia pamięć i koncentrację. Do czego przyda nam się skórka?
  • Cholesterol
    Cholesterol wbrew powszechnemu przekonaniu jest potrzebny do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Możemy go jednak podzielić na ten dobry i zły. Za co odpowiada i jak dieta może wpłynąć na jego poziom?
  • Cynamon
    Cynamon to powszechnie stosowana przyprawa. Ma wiele pozytywnych właściwości.
  • pietruszka
    Jakie są objawy tego, że w organizmie znajduje się zbyt duża ilość błonnika?
  • Dynia piżmowa
    Jak można wykorzystać nasiona tej rośliny? - Miąższ z dyni był wykorzystywany do okładania ran, które się ciężko goiły - wyjaśniła Agnieszka Cegielska, dziennikarka. Do czego można jeszcze wykorzystać dynię?
  • Ryby w puszczce
    Jeśli w naszej diecie znajdzie się nadmiar pewnych składników, organizm może zacząć się buntować. Białko pełni bardzo ważną rolę, ale jego zbyt duża ilość może spowodować przykre dolegliwości. Pogarsza się nastrój, nerki zaczynają gorzej pracować, powstają kłopoty z przewodem pokarmowym, oddech jest nieprzyjemny.
  • Muesli
    Chłonie wodę, zapobiega miażdżycy, pochłania metale ciężkie oraz szkodliwe metabolity, dba o poziom glukozy we krwi, wpływa pozytywnie na rozwój prawidłowej mikroflory w jelitach, wspomaga proces odchudzania – to tylko nieliczne z wielu zalet, które posiada błonnik pokarmowy.
  • Kobieta je baton muesli
    Chłonie wodę, zapobiega miażdżycy, pochłania metale ciężkie oraz szkodliwe metabolity, dba o poziom glukozy we krwi, wpływa pozytywnie na rozwój prawidłowej mikroflory w jelitach, wspomaga proces odchudzania – to tylko nieliczne z wielu zalet, które ma błonnik pokarmowy.