BMW serii 5 Używane BMW serii 5 (F10/11) nowym hitem w Polsce. Cena? Niech koszty cię nie zaskoczą! W życiu pewne są tylko nieliczne rzeczy, a wśród nich przede wszystkim ta – Polacy kochają używane BMW. A już zwłaszcza "trójki" i "piątki". Tym razem weźmiemy więc pod lupę serię 5 typu F10/11 (2010-17), która powoli, acz dość zdecydowanie przejmuje pałeczkę od nieco już podstarzałego (ale wciąż popularnego) E60/61. Czy jednak warto szukać nowszego modelu? Co się w nim psuje? Wydatki będą duże czy... bardzo duże? Sprawdzamy to wszystko na przykładzie 525d xDrive z 2013 r. Nowe BMW serii 5 już w Polsce! Cena? To hit z silnikiem Diesla BMW serii 5 nowej generacji radyklanie urosło i przekroczyło 5 m długości. Do tego ma największy w klasie rozstaw osi, ale za żadne pieniądze nie dostaniesz tapicerki z prawdziwej skóry. W Polsce debiutuje z silnikiem Diesla o zasięgu 1200 km, benzynowym oraz w 600-konnej wersji elektrycznej jako i5 M60 xDrive! Cena? Oto gorące premiery bawarskiej marki. Takie auta zdarzają się raz na pół wieku… Masz BMW z TAKIM silnikiem? Musisz mieć się na baczności Pożary BMW? Nic nowego. Wszyscy (albo prawie wszyscy) już o nich wiedzą, poza tym wydaje się, że ostatnio, wraz z wprowadzeniem tych już naprawdę poprawionych części, palący problem faktycznie został zażegnany. No, lepiej późno niż wcale. Kłopoty z łańcuchowym napędem rozrządu? Wiele aut jest już po naprawach, właściciele są świadomi, że coś może się dziać i zazwyczaj mają się na baczności. Ale od niedawna w przypadku diesli 2.0 i 3.0 głośno robi o kolejnym problemie – gdy sytuację zaniedbamy, grozi nam rachunek opiewający nawet na kilkanaście tysięcy złotych… Reklama Nowe BMW serii 5 zadziwi. Szef koncernu odkrył karty BMW serii 5 nowej generacji jako sedan pojawi się też w wersji 100-proc. elektrycznej i to prosto ze stajni BMW M GmbH. Następnie rodzinę powiększy nowe BMW i5 Touring. I to jedynie mała cząstka premier, które zapowiedział szef bawarskiej marki Olivier Zipse. Zakaz sprzedaży aut spalinowych od 2035 r.? Tu stanowisko nie było jednoznaczne… BMW serii 3, Audi A4 czy VW Golf? Oto wady i zalety ukochanych aut Polaków BMW serii 3, Audi A4, VW Golf czy Mercedes klasy E? Polacy od lat preferują auta używane niemieckich marek. Swoje rzesze fanów mają też modele z Francji, i te z Włoch, i z Japonii czy USA, jednak gdy przyjdzie co do czego, to w ogłoszeniach najczęściej wyświetlane są marki z Monachium, Ingolstadt, Wolwsburga, Stuttgartu. No to sprawdźmy, czy kilkunastoletnie niemieckie produkty faktycznie da się kochać również jakiś czas po zakupie. A nie tylko na początku… Reklama Takich samochodów szukają Polacy! Oto najlepsze auta z ogłoszeń Jak co roku o tej porze, portal Otomoto przedstawia swoje podsumowanie rynku motoryzacyjnego w Polsce. Raport "Internetowy Samochód Roku" opiera się o statystyki opracowane na podstawie wizyt ponad 76 milionów użytkowników, którzy korzystając z komputerów i urządzeń mobilnych odwiedzili platformę w 2022 r. BMW i pożary. To zaskakujący zwrot ws. niebezpiecznych części BMW wymienia wymienione części ponieważ niebezpieczeństwo pożarów nadal nie wygasło. Jeśli tak jak pan Jerzy jesteś właścicielem niemieckiego auta, w którym podczas głośnej akcji serwisowej zamontowano nowe elementy układu EGR z chłodniczką spalin na czele, i myślisz, że możesz już spać spokojnie, to jesteś w błędzie. Okazuje się, że przynajmniej pewna partia założonych wtedy elementów też może być wadliwa. Silnik Diesla już nie truje. Badacze pokazali wyniki testów drogowych Silnik Diesla na przykładzie trzech różnych modeli samochodów pokazuje, że potrafi z zapasem spełnić zaostrzone normy narzucone przez przepisy. "W praktyce emisja tlenków azotu silnika wysokoprężnego niewiele przekracza emisję NOx, jaką może się pochwalić stojący obok tego samochodu człowiek palący papierosa" – powiedział dziennik.pl Maciej Pertyński, jedyny polski juror plebiscytu World Car of the Year. SOP wybrała BMW, odpadł Mercedes, a to nie koniec... Szczegóły przetargu na luksusowe limuzyny Służba Ochrony Państwa wyda miliony na zakupy nowych samochodów. Tym razem w wyniku przetargu flota SOP wzbogaci się o największe limuzyny BMW i SUV-y, które będą automatycznie hamować. Po drodze nie obyło się bez wpadki… Tak wygląda nowe BMW serii 5. To jeszcze samochód czy już komputer na kołach? Nowe BMW serii 5 to już siódma generacja tej słynnej limuzyny. Auto potrafi rzeczy o jakich nie śniło się kierowcom dosiadającym niemal ośmiu milionów sztuk poprzednich wcieleń tego niemieckiego auta... Reklama następna Zgłoś błąd na stronie Drukuj Newsletter Skopiuj link Przejdź do strony głównej