Warszawa

Chanel

Reklama
Reklama

Jestem autentyczny, cz. I: jak rozpoznać oryginalną torebkę Chanel

Na naszych ulicach coraz częściej możemy zobaczyć kobiety w ubraniach i z dodatkami luksusowych marek. Niestety, duża część z nich to falsyfikaty. Polacy często kupują podróbki u nieautoryzowanych sprzedawców. Brak oficjalnych butików tych marek sprawia, że nie możemy wejść do sklepu i zobaczyć, jak wygląda oryginał. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tych, którym zależy na kupie oryginalnych produktów, rozpoczynamy publikację cyklu "Jestem autentyczny", w którym Dorota Partycka-Busoni - ekspert ds. autentyczności produktów, będzie udzielać rad dotyczących rozpoznawania oryginalnych i podrobionych ubrań i akcesoriów znanych marek. Na co dzień ekspertka pracuje dla platformy PierreRiu.com, na której można kupować i sprzedawać oryginalne luksusowe towary. Jej porady, które w odcinkach będziemy publikować mniej więcej raz na 2 tygodnie, to nieoceniona pomoc dla poszukujących oryginalnych produktów nie tylko w Sieci, ale i w tradycyjnych sklepach. Przydadzą się też na pewno tym, którzy już mają w swojej kolekcji luksusowe "dobra" i chcą się im baczniej przyjrzeć. Na pierwszy ogień idzie kultowa torebka Chanel, którą zbuntowana Coco zaprojektowała, dlatego że bardzo męczyło ją noszenie torebki w ręce. Postanowiła więc doczepić do niej łańcuszek. Dziś „chanelki” na łańcuszku są najbardziej pożądanymi torebkami na świecie i doczekały się przeróżnych wariantów.