• Pociąg
    Kolejka do "złotego pociągu". Nikt nie zna zawartości wagonów, ukrytych gdzieś na Dolnym Śląsku, ale Światowy Kongres Żydów już zastrzega, że mogą to być rzeczy należące do Żydów.
  • Elf i Shark Pesy
    Kiedyś Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego PKP w Bydgoszczy i Nowym Sączu. Dzisiaj prężne prywatne firmy, które wygrywają w starciu z zachodnimi koncernami. Pesa i Newag, choć notują wpadki i przegrane, to bohaterowie historii sukcesu rodzimego przemysłu kolejowego. Oto, czym rodzimi producenci pociągów podbijają rynki.
  • Pendolino
    Polska zamówiła pociągi Pendolino, które nadają się do jazdy w Europie. Warunki dofinansowania inwestycji z Brukseli zablokowały jednak szybkim pociągom kursy poza wyznaczonymi trasami. Czy ten zakaz to efekt lobbingu Deutsche Bahn?
  • Sygnalizator kolejowy
    Wprawdzie mówiło się o tym od lat, ale konkret padł z ust szefa Deutsche Bahn dopiero niedawno. Niemcy potwierdzili, że chcą przejąć PKP Intercity. Jednak rząd zaczął sprawę opóźniać. W dodatku do kolejowej gry w Polsce wchodzi Rosja.
  • Deutsche Bahn wyłożą 2,5 mld euro na pomoc dla polskich ofiar nazizmu
    Wartą 2,5 mln euro pomoc otrzymają polskie ofiary nazizmu od Deutsche Bahn, które są historycznym spadkobiercą kolei hitlerowskich Niemiec. Fundacja Polsko-Niemieckie Pojednanie, pośrednicząca w przekazywaniu pieniędzy, uruchomiła pierwsze programy pomocy.
  • Bruksela bierze się za Deutsche Bahn
    Komisja Europejska dopadła Deutsche Bahn. Europejscy inspektorzy weszli do biur koncernu w Niemczech i zarekwirowali dokumenty. Według Brukseli firma mogła wykorzystywać pozycję monopolisty, by niszczyć konkurencję.
  • Do polskich ofiar nazizmu ma trafić 2,5 mln euro z datku Deutsche Bahn
    Ponad 10 tys. ofiar nazizmu - za pośrednictwem Fundacji Polsko-Niemieckie Pojednanie - otrzyma pomoc pieniężną lub inne świadczenia finansowane z datku Deutsche Bahn. W sumie do Polski ma trafić połowa z 5 mln euro, które przekażą na rzecz ofiar nazizmu niemieckie koleje.