• Poprawia efekty treningu
    Lubimy pić ją codziennie z samego rana, by dodać sobie energii. Ale i w ciągu dnia oraz w trakcie pracowitego wieczoru również chętnie po nią sięgamy. Poznaj zalety picia kawy.
  • Sok pomarańczowy
    Kawa, pita w umiarkowanej ilości, dobroczynnie wpływa na zdrowie. Skutecznie też stawia na nogi, kiedy rano jesteśmy niewyspani lub w ciągu dnia łapie nas zmęczenie. Można jednak ją zastąpić na inny zdrowy napój.
  • Jak dodać sobie energii?
    Czy ty również (jak wielu z nas) odczuwasz spadek formy mniej więcej o godzinie 15:00? Nie musisz jednak ucinać sobie wówczas drzemki. Wystarczy, że skorzystasz z naszych podpowiedzi na ekspresowe dodanie sobie energii.
  • Zupa
    Męczy cię senność, lecz nie chcesz pić kolejnej kawy? Sięgnij po bulion. Według niektórych ekspertów skutecznie dodaje energii, a przy tym jest bardzo pożywny. Zobacz, jak go przygotować.
  • Herbata
    Może być alternatywą dla małej czarnej, bo tak jak ona dodaje energii i podkręca pracę mózgu. Naukowcy sprawdzili, jak bardzo jest skuteczna.
  • Migdały
    Odczuwasz ciągłe zmęczenie i chciałbyś, żeby wszystko wróciło do normy? Sprawdź, jak wspomóc dietą swój organizm, kiedy przytłacza cię praca, nauka czy stres.
  • Celebruj śniadanie...
    Zapomnij o robionej w pośpiechu kanapce. Na pierwszy posiłek dnia serwuj sobie coś wyjątkowego. Oto produkty, które sprawią, że od rana będziesz w doskonałej formie.
  • Jak pokonać zmęczenie?
    Zanim zrobisz sobie kolejną kawę lub wypijesz napój energetyczny, wypróbuj dietetyczne triki. Są produkty, które ekspresowo dodają energii.
  • 1. Wstań wcześniej
    Rano wszystko cię denerwuje, nie masz energii i odczuwasz lęk przed tym, co cię czeka? Czas to zmienić. Są sprawdzone sposoby na miły początek dnia.
  • Poranne ćwiczenia lepsze od kawy?
    Potrzebujesz rano kawy, by się obudzić? Pijesz małą czarną, by dodać sobie energii i poprawić pracę mózgu? Może czas na zmianę. Skuteczniejsze od działania kofeiny okazują się... intensywne ćwiczenia.