e-paliwo Syntetyczne paliwo ma ponad sto lat. Stosowały je hitlerowskie Niemcy [WYWIAD] "Technologia produkcji syntetycznej benzyny liczy 111 lat, ale na dużą skalę była stosowana tylko przez hitlerowskie Niemcy i RPA w czasach apartheidu. Jeśli się ją dziś wprowadzi, dla większości ludzi będzie zbyt droga, żeby mogli sobie na nią pozwolić" – powiedział PAP powiedział PAP historyk, publicysta "Dziennika Gazety Prawnej" i dziennika.pl, dr Andrzej Krajewski. Silnik Diesla i benzynowy usłyszały wyrok. Warszawa atakuje Berlin Silnik Diesla i benzynowy skazane na śmierć w 2035 roku? Wreszcie wiadomo, co dalej z przepisami, które mają wprowadzić zakazać sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Rada UE przyjęła nowe prawo. Niemcy wywalczyły dla siebie furtkę. Jednak to rozwiązanie nie ucieszy wszystkich kierowców. Polski rząd wytoczył ciężkie działa w kierunku Berlina, a rękę do tego miał przyłożyć Mateusz Morawiecki… Porsche i Ferrari zyskają na dopuszczeniu e-paliw Decyzja Unii Europejskiej o zwolnieniu aut napędzanych e-paliwami z zakazu sprzedaży pojazdów z silnikami spalinowymi od 2035 roku z satysfakcją została przyjęta w Niemczech i Włoszech. Czy lista beneficjentów tego rozwiązania może być dłuższa? Reklama E-paliwo przybyło z odsieczą na białym koniu. Na czym polega trik? [OPINIA] Samochód elektryczny za kilkanaście lat może pozostawać tak samo niszową zabawką dla bogaczy, jak obecnie, a przemysł chemiczny stać się najlepszą z inwestycji. Jeden mały zapis o e-paliwach ma w sobie potencjał, by tak się stało. Tak Porsche ratuje silnik spalinowy. Już produkuje rewolucyjne paliwo Porsche rozpoczęło przemysłową produkcję e-paliwa, które powstaje z wody, dwutlenku węgla i energii wiatrowej. W ocenie niemieckich inżynierów takie paliwo pozwala na niemal neutralną pod względem emisji CO2 pracę silników benzynowych. W efekcie ponad 1,3 mld samochodów z silnikami spalinowymi może zyskać nowe życie na całe dekady…. Reklama Przełomowy napęd z Hiszpanii. To paliwo uratuje samochody spalinowe Astara Team wyruszy na wymagające odcinki tegorocznego Rajdu Dakar w mocniejszym składzie. Tym razem ekipa zamierza pokazać światu, że ekologiczna motoryzacja to nie tylko prąd i wodór. W samochodach hiszpańskiego zespołu wykorzystano bowiem paliwo, które może być nadzieją na zachowanie silników spalinowych po 2035 roku. Zgłoś błąd na stronie Drukuj Newsletter Skopiuj link Przejdź do strony głównej