• Komputer
    Regulator rynku brytyjskich mediów Ofcom poinformował, że wszczął śledztwo w sprawie telewizji Sky News, należącej do kontrolowanej przez Ruperta Murdocha sieci BSkyB. Pracownicy Sky News włamywali się do prywatnych e-maili.
  • Polska grupa Anonymous chwali się atakami na polskie strony
    Międzynarodowa grupa hakerska Anonymous nie opublikowała żadnego oficjalnego oświadczenia na temat ataków na polskie serwery rządowe - ustaliła PAP. Polscy hakerzy związani z tą grupą chwalą się jednak swoimi dokonaniami.
  • Hakerzy zaatakowali 41 rządowych portali w Malezji
    Hakerzy zaatakowali 51 stron internetowych rządu Malezji, udało im się włamać na co najmniej 41 spośród nich - poinformowali przedstawiciele władz w czwartek rano.