ID.4 Samochód elektryczny kontra prąd z węgla? "To wielka szansa dla Polski" Samochód elektryczny pod każdym względem jest lepszy niż spalinowy – powiedział dziennik.pl Łukasz Zadworny, dyrektor marki Volkswagen. Co w takim razie z recyklingiem akumulatorów, brakiem ładowarek czy tym, że prąd w Polsce jest z węgla? Volkswagen ID.4 już w Polsce. Seryjny model 26 tys. zł tańszy niż Skoda Enyaq Volkswagen ID.4 w seryjnych wersjach w Polsce kosztuje mniej niż Skoda Enyaq. Można wybierać z trzech wersji silnika i dwóch wielkości akumulatora. Odmiana GTX zaskoczy osiągami i napędem 4x4. Co jeszcze oferuje elektryczny SUV niemieckiej marki? Volkswagen ID.3 wypiera samochody spalinowe. Sprzedaż wzrosła trzykrotnie Volkswagen ID.3 zadebiutował we wrześniu 2020 roku i wybuchła bomba. W niektórych krajach ten samochód elektryczny okazał się najchętniej kupowanym autem w ogóle, niezależnie od rodzaju napędu… Reklama Volkswagen ID.4 nowym hitem? "Mamy zamówienia, mimo że nikt w Polsce jeszcze nim nie jechał" Volkswagen sprzedał w Polsce już ponad 200 sztuk ID.3, choć samochód ledwo zadebiutował nad Wisłą. Prawdziwym hitem ma być ID.4, czyli pierwszy elektryczny SUV niemieckiego producenta. Jak będzie wyglądać motoryzacja za 10 lat? Czy czeka nas kres silników spalinowych? Czego mogą spodziewać się kierowcy? Przyszłość odsłania Łukasz Zadworny, dyrektor marki Volkswagen. Volkswagen ID.4 ujawniony. W cenie prąd na trzy lata szybkiego ładowania bez limitów Volkswagen ID.4 to pierwszy elektryczny SUV niemieckiej marki, który ma stawić czoło Tesli model Y. Dla koncernu z Wolfsburga jest strategicznym modelem, stąd np. na niektórych rynkach oferuje zaskakujące warunki przy jego zakupie... Reklama Volkswagen ID.4 odkrywa wnętrze. Nowy elektryczny SUV w dwóch inauguracyjnych wersjach na początek Volkswagen ID.4 na rynku zadebiutuje w dwóch odmianach – jako ID.4 1ST i ID.4 1ST Max. Wyposażenie to m.in. fotele z pneumatycznymi poduszkami czy szklany dach. A wnętrze elektrycznego SUV-a ma rozpieszczać przestronnością jak Touareg. Zgłoś błąd na stronie Drukuj Newsletter Skopiuj link Przejdź do strony głównej