• Problemy ze snem
    Na to pytanie odpowiedzieli w "Dzień Dobry TVN" internista dr n. med. Ewa Czerniecka-Cierpisz oraz kierownik pracowni elektroencefalografii i badań nad snem dr Tadeusz Piotrowski. - Jedne osoby są skowronkami, inne sowami. Każdy ma swój rytm dobowy - powiedziała Czarnecka-Cierpisz. - Niestety poświęcamy na sen coraz mniej czasu - dodała. Jakie narządy najbardziej odczuwają brak snu?
  • Jak pokonać bezsenność?
    Problemy z zaśnięciem, nagłe pobudki w środku nocy i przewracanie się w łóżku z boku na bok o świecie powodują nie tylko zmęczenie w ciągu dnia, ale i silny stres. Dlatego warto wiedzieć, jak pokonać bezsenność.
  • Kobieta śpi
    Współcześni ludzie prawdopodobnie śpią dłużej niż nasi przodkowie sprzed tysięcy. Ci przodkowe spali za to znacznie lepiej. Tak wynika z badań naukowców Uniwersytetu Kalifornijskiego.
  • Para w łóżku
    Nie układa wam się życie seksualne, bo w łóżku nie iskrzy? Zanim sięgniecie po farmaceutyki na lepsze libido, wypróbuj inny sposób. Jego skuteczność została udowodniona w badaniu naukowym.
  • Pobudka
    To samo dotyczy się jednej godziny snu więcej. Uczeni dowiedli, że niedosypianie, jak i zbyt długie wylegiwanie się w łóżku, sprzyja tyciu.
  • Kobieta śpi
    Wydaje ci się, że śpisz za mało? A może za dużo? Mamy odpowiedź na twoje pytania. Analiza ponad 300 badań dotyczących snu przyniosła nowe ustalenia dotyczące zdrowej ilości nocnego odpoczynku.
  • Zdenerwowany mężczyzna
    Nie żaden cudowny lek czy skomplikowana metoda pomogą ci zapanować nad emocjami. Aby ukoić nerwy i przegonić negatywne myśli, wystarczy... porządnie się wyspać.
  • Dziecko śpi
    Sen służy nie tylko zdrowiu, ale i szczupłej sylwetce. Kolejne badanie, tym razem z udziałem dzieci, dowiodło, że za krótki nocny odpoczynek zwiększa ryzyko otyłości.